Skup sport / 'Bacao sam naranče po kući i čekao da Pokemoni izađu iz njih': 10 najluđih pijanih iskustava koje morate pročitati

Jeste li ikada bili toliko pijani da se ne sjećate kako ste zvali taxi da Vas otpelja doma, iako je party bio u Vašoj kući? Ili da ste bacali naranče po stanu misleći da su to Vaše lopte iz Pokemona? Ovi su korisnici društvenih mreža podijelili svoja najluđa pijana iskustva, mi smo odabrali najbolje. Kliknite 'SLJEDEĆA':

24.2.2019.
19:34
VOYO logo

Nisam se planirao 'razbiti', ali atmosfera je bila takva.

Kako nisam više imao love za taxi, odlučio sam se sam pješice vratiti kući. Nakon nekoliko minuta hodanja sreo sam policajce i ležerno ih pozdravio. Kako sam se malo odmaknuo, popiknuo sam se i pao na pod. Policajci ne samo da su umrli od smijeha na moj pad, već su se i ponudili odvesti me kući. Majka, koja me čekala budna, prepala se kad je vidla policijski auto. Ipak, oni su joj sve objasnili i popili čaj s mojima u gluho doba noći.

via GIPHY

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Party je bio kod mene doma, moji su bili na poslovnim putovanjima.

Prijatelj mi je jutro poslije rekao kako sam zvao  taxi da dođe po mene i odvede me doma. Taxist je, valjda, shvatio da sam mrtav pijan, pa me vozio jedno 10 krugova po kvartu dok me nije vratio na istu adresu. Masno mi je naplatio, a ja sam mu još ostavio i bakšiš.

via GIPHY

Pokemon Go je tada bio izrazito popularan.

Počeo sam bacati sve okrugle predmete po stanu svog prijatelja i urlao zašto Pikachu ne izlazi ni iz jednog od tih. Prijatelji su sve snimili, nisam gledao je li snimka i danas na društvenim mrežama.

Molila sam vozača autobusa da ja preuzmem volan.

Ne sjećam se ničeg, osim da sam uredno svim putnicima naplaćivala ulaz. Mislila sam da sanjam, sve dok mi idućeg jutra prijateljica nije pokazala snimku. Ne znam što je meni bilo u glavi, a bome ni vozaču koji me pustio da vozim dobrih sat vremena.

via GIPHY

Jednom sam se usred partyja sjetio svoje bake kako mi nedostaje.

Hodao sam i vozio se javnim prijevozom 3 sata kako bi došao u drugi grad i posjetio ju. Bio sam toliko mamuran da sam kod nje spavao cijeli dan. Kad sam se probudio baka je bila presretna, a meni je bilo loše kao nikad u životu.

Sjećam se da sam jednom ušao u krivu kuću.

Naime, susjedova je kuća slična našoj, a vrata su bila otključana. Spavao sam u sobi njihove kćerke koja nije bila u gradu. Ujutro sam se u gaćama spustio u kuhinju i pitao prisutne što ima za doručak. Malo je reći da sam umro od srama kad sam shvatio gdje sam.

via GIPHY

Iz nekog razloga sam potrošio cijelu plaću u jednom izlasku.

Mislio sam da su svi prolaznici na cesti beskućnici i da im treba novac. Blago njima, loše meni.

Otišao sam s prijateljima na kuglanje.

U jednom zamahu sam bacio kuglu toliko visoko da sam razbio ekran na zidu. Najskuplje pijanstvo u životu.

via GIPHY

Uzela sam onog keramičkog patuljka iz vrta naše susjede.

Mislila sam da je to neko dijete koje je netko ostavio samo. Čudila sam se što nije htio ništa jesti ni piti. Ujutro sam ga pristojno vratila susjedi.

Osim što sam povraćala po cijelom klubu...

...najviše me sram bilo činjenice da su me zaštitari bacili iz istog van. Povraćala sam i po svojoj kući, sobi, pa čak i po kućici našeg psa.