Amerikanci su ludi za hrvatskim gaćama!

Kada je počeo s prodajom prvih muških kupaćih gaćica s push upom, Roland Lodoli nije ni slutio da će njegov proizvod postati svjetski hit.

29.8.2010.
19:01
VOYO logo

'Kada sam u svojoj prvoj trgovini u Svetoj Heleni počeo prodavati muške kupaće gaćice s push upom, nisam niti slutio da će to biti hit i da će o njima pisati američki časopis The Sun News. Tim sam više time iznenađen jer sam u projekt proizvodnje muškog donjeg rublja krenuo sasvim slučajno, i to iz jedne potpuno drukčije priče - iz automobilske industrije' rekao je Roland Lodoli za Večernji list.

Ovaj mladi karlovački poduzetnik, već dvije godine je vlasnik novog brenda - Lodoli underwear, kolekcije donjeg rublja pretežno namijenjenog muškarcima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S obzirom da su u trgovinama donjim rubljem u Hrvatskoj, muškarci uglavnom mogli kupiti gaće u bijeloj, crnoj, modroj i sivoj boji, a i ponuda kupaćih gaća baš nije bila bogata, Lodoli je u tome vidio dobru poslovnu priliku.

Internetska prodaja ide jako dobro, pa svoje rublje uspješno plasira u Americi, Australiji i po cijeloj Europi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Popularnost ovom brendu je narasla kada je o novoj kolekciji Lodoli underweara i muškim push up gaćicama, pisao američki časopis The Sun News, a bio im je posvećen i prilog u jednoj emisiju na BBC-ju.

Ovo rublje, osim originalnim dizajnom, ističe se i kvalitetom.

'Važna je i kvaliteta rublja. Nju su ocjenjivali neki internetski portali u Americi i rezultati su pokazali da smo kvalitetniji i od nekih svjetski poznatih brendova. To je i zbog materijala s kojim radimo. Riječ je o takozvanom mikromodalu - mekanom materijalu koji čini konac nastao od celuloze drveta. To je platno kao druga koža, mekano je i pripija se uz tijelo' rekao je karlovački poduzetnik za Večernjak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo