'Kada sam u svojoj prvoj trgovini u Svetoj Heleni počeo prodavati muške kupaće gaćice s push upom, nisam niti slutio da će to biti hit i da će o njima pisati američki časopis The Sun News. Tim sam više time iznenađen jer sam u projekt proizvodnje muškog donjeg rublja krenuo sasvim slučajno, i to iz jedne potpuno drukčije priče - iz automobilske industrije' rekao je Roland Lodoli za Večernji list.
Ovaj mladi karlovački poduzetnik, već dvije godine je vlasnik novog brenda - Lodoli underwear, kolekcije donjeg rublja pretežno namijenjenog muškarcima.
S obzirom da su u trgovinama donjim rubljem u Hrvatskoj, muškarci uglavnom mogli kupiti gaće u bijeloj, crnoj, modroj i sivoj boji, a i ponuda kupaćih gaća baš nije bila bogata, Lodoli je u tome vidio dobru poslovnu priliku.
Internetska prodaja ide jako dobro, pa svoje rublje uspješno plasira u Americi, Australiji i po cijeloj Europi.
Popularnost ovom brendu je narasla kada je o novoj kolekciji Lodoli underweara i muškim push up gaćicama, pisao američki časopis The Sun News, a bio im je posvećen i prilog u jednoj emisiju na BBC-ju.
Ovo rublje, osim originalnim dizajnom, ističe se i kvalitetom.
'Važna je i kvaliteta rublja. Nju su ocjenjivali neki internetski portali u Americi i rezultati su pokazali da smo kvalitetniji i od nekih svjetski poznatih brendova. To je i zbog materijala s kojim radimo. Riječ je o takozvanom mikromodalu - mekanom materijalu koji čini konac nastao od celuloze drveta. To je platno kao druga koža, mekano je i pripija se uz tijelo' rekao je karlovački poduzetnik za Večernjak.