Borboleta + Rimac /

Što povezuje nakit i limene ljubimce? Limitirana edicija narukvica poznatih hrvatskih brendova

Image
Foto: Maja Kljaja

Svjetski poznati domaći proizvođači automobila i nakita spojili su naizgled nespojivo te predstavili limitiranu ediciju narukvica za poklonike i poklonice Rimčevog bolida

26.2.2018.
12:00
Maja Kljaja
VOYO logo

Iako na prvi pogled nemaju puno toga zajedničkog, jedna zanimljiva suradnja pokazala je da za maštu i poslovne mogućnosti uistinu ne postoje granice! Dva iznimno uspješna hrvatska brenda ovih su dana predstavila prelijepo izrađen nakit koji će zasigurno osvojiti brojne obožavatelje i obožavateljice inovacija u industriji limenih ljubimaca, u kojoj je posljednjih godina sve više zastupljena tvrtka Rimac Automobili

"Veseli nas suradnja s Borboletom kao hrvatskim brendom nakita koji je također postigao svjetski uspjeh. Drago nam je što će naše zaposlenice, klijentice i fanovi dobiti priliku nositi djelić Rimac brenda u obliku decentnog komada nakita“, poručila je  voditeljica marketinga i komunikacija u Rimac Automobilima Marta Longin. 

Image
Foto: Maja Kljaja

(FOTO: Maja Kljaja)

Narukvice od srebra i pleksiglasa na svilenom koncu, po uzoru na Borboletin ručno izrađen nakit od konca koji je proteklih godina osvojio domaće i svjetske trendseterice te elegantni privjesci za ključeve premijerno će biti predstavljeni na Ženevskom autosalonu. Na ovom događanju, koje iz godine u godinu tijekom ožujka na jednom mjestu okuplja tisuće posjetitelja, kao i sadašnjih i budućih poslovnih partnera,  bit će prvi put predstavljen i novi model Rimac električnog super sportskog automobila. 

"Ponosni smo na suradnju s Rimac Automobilima kao jednom od najuspješnijih hrvatskih tvrtki u svijetu te što smo zajedničkim idejama došli do vizije idelnog komada nakita za svaku ljubiteljicu Rimac automobila, kao i zaigranog, a opet decentnog privjeska za ključeve namijenjenog muškom dijelu publike. Također nas veseli što ce Rimac Borboletu predstaviti u Ženevi kao dio ponude promotivnih proizvoda, tržištu inače namijenjenom isključivo automobilskoj industriji,"  izjavila je voditeljica specijalnih projekata u Borboleti Lejla Šertović. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo