POZIV KOJI SE NE ODBIJA / 'Snowdenu, još mnogo toga treba otkriti'

Image

Svjetska priča broj 1 postala je magnet i za marketinške stručnjake. Potjeru SAD-a za Edwardom Snowdenom tako je iskoristio jedan njemački proizvođač donjeg rublja.

3.7.2013.
9:30
VOYO logo

Svjetska priča broj 1 postala je magnet i za marketinške stručnjake. Potjeru SAD-a za Edwardom Snowdenom tako je iskoristio jedan njemački proizvođač donjeg rublja koji se u svojoj reklamnoj kampanji na humorističan način osvrnuo na aferu koja trese najmoćniju zemlju svijeta.

Nijemci su na plakat, uz manekenku odjevenu samo u donje rublje, postavili i poruku:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dragi Edward Snowden, još mnogo toga treba otkriti".

Image

Berlinska kompanija potom je na svojim internetskim stranicama savjetovala najtraženijem čovjeku svijeta gdje da pronađe utočište.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Umjesto da visiš u Moskvi ili Ekvadoru, zašto ne bi došao u Berlin? Nudimo ti najbolji mogući azil", stoji u poruci zviždaču.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo