Naime, upravo ondje, održana je nesvakidašnja izložba kose, kojom je i službeno obilježeno sezonsko finale beauty kampanje "Kosa kao remek djelo“.
(FOTO: Goran Perešin i Alen Večanin)
Kampanju je osmislila i u djelo provela jedna od najpoznatijih i najuspješnijih svjetskih beauty kompanija s gotovo stogodišnjom tradicijom – Keune Haircosmetics. Njihovi frizeri i stručnjaci pomno su analizirali hair trendove zacrtane za novu sezonu, proučili savjete i prijedloge od najpoznatijih svjetskih hair stilista i sve to pretočili u ovu izvrsnu kampanju. 9 frizerskih salona - partnera ili slikovitije rečeno – umjetnika kose, u protekla su dva mjeseca prikazali čak 15 divnih i inspirativnih hair trendova na kosama svojih klijentica, koje su u ovom slučaju poslužila kao njihova slikarska platna.
(FOTO: Goran Perešin i Alen Večanin)
Raskošna paleta jesensko – zimskih nijansi prikazanih tijekom trajanja turneje sadržavala je nijanse pod nazivima Cinnamon Swirl, Toasted Coconut, Caramel Ombre, Buttery Blonde ili pak Blackberry, Cold Brew i Cotton Candy Pink. Svi ti trendovi ponovno su prikazani na izložbi na jedan nadasve originalan i iznimno svečan način – na 15 živih modela, koji su tako na djevojkama odjevenim u jednostavne i elegantne crne duge haljine, diskretno naglašene modnim nakitom zlatarnice Prahir, došli do punog izražaja i čarobno zablistali.
(FOTO: Goran Perešin i Alen Večanin)
Premda je ovime službeno završena ova sezona kampanje „Kosa kao remek djelo“, trendove ćemo sigurno još viđati na kosama svih dosadašnjih modela, kao i na svima onima, koji će se tek odlučiti na neki od ovih prelijepih, jesensko – zimskih remek-djela kose.
(FOTO: Goran Perešin i Alen Večanin)
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!