kupujmo hrvatsko! /

Hrvatska tekstilna industrija vraća se na staze slave davnih vremena: Marija Cvitanović promovira domaću kvalitetu

Marija Cvitanović u ulozi promotorice hrvatske kvalitete. Modna se kreatorica upustila u suradnju s domaćom tvornicom tekstilne trikotaže i dala im posla

27.5.2016.
18:15
VOYO logo

Marija Cvitanović pronašla je svoje mjesto na svijetu gdje uživa, radi i stvara neke nove modne pirče! Lokacija: Sisak! Mjesto radnje:  mali modni pogon gdje nastaju kreacije, bolje reći ideje za njezin novi brend - Marka M vintage glamour Pounje! 

"Do svega ovoga je došlo zbog jednog posla u kojem sam se malo više upoznala sa proizvodnojom Pounja, tvrtke hrvatskog brenda koji duži niz godina već djeluje sa noćnim programom, npr. spavaćicama, rekla je Marija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I eto, pitate li se gdje je sa crvenih tepiha i pomodnih okupljlišta nestala ova uvijek rado viđena gošća, odgovor je jednostavan - Marija se odlučila napraviti ovaj mali korak za možda veliko ozdravljanje hrvatske tekstilne industrije koja polako, ali sigurno tone!

"Taj neki angažman svakog od nas, makar se i činio malim, može biti i veliki, jer ovako kad, se spojimo kao svi mi, može nasstati ono što je nekada i bilo, može biti i još bolje!" tvrdi modna dizajnerica. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koliko je dobro bilo prije u tekstilnoj industriji, zna umirovljena Božica jer je svoj radni vijek od 40 godina ostavila upravo u hrvatskim tekstilnim gigantima. Novu je priliku za raditi ono što najviše voli dobila kod Marije!  

"Mislim da nema puno ljudi koji uopće više žele to raditi. Znate, već danas vam je problem naći uopće kadar kvalitetan koji vam nešto zna napraviti jer se dvadeset godina proteklih tekstilna industrija uništavala", ispričala je Božica Šteković, konstruktor i organizator proizvodnje Pounja.

No da ipak još nije sve uništeno, govori postrojenje Pounja u Hrvatskoj Kostajnici, gdje nas je dovela upravo Marija. Baš na toj relaciji - Zagreb - Sisak - Hrvatska Kostajnica, provodi vrijeme posljednjih godinu dana. Novi modni izazov pokazao se i kao uspješan poslovni projekt koji opet daje priliku domaćem proizvodu!

"Ja bih volio da se ostvare vaše riječi - da je ovo mali korak za nas, ali da bude veliki za tekstilnu industriju i mislim da je to jedan od puteva koji bi indusrija Hrvatske mogla ići, i to ne samo za nastup na hrvatskom tržištu, već i za nastup u regiji i u svijetu", priznao je Tihomir Babić, direktor Pounja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uvijek se veselimo onoj kako je nešto svjetsko, a naše. Veselile bi se jako tome i radnice tvornice koje što većom prodajom sebi osigravaju i nova i bolja radna mjesta! Zato su presretne kada u njihov pogon uđe Marija Cvitanović i prošeta njihovu novu liniju.

Simpatije su, čini se, uzajamne. Iako mlada, Mariju  za ovu tvornicu vežu posebne uspomene!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vrlo rado se sjetim tog plavog cvijeta i mame koja je obožavala kupovati taj program, tako da je to nešto sto smatram da fali i fale mi takvi dućani. Nadam se da će marka Pounje vintage glamour postići barem nešto slično", priznala je Marija.

Svoja postignuća predstavit će na nadolazećem fashion weeku. Možda je to sjajna prilika da se hrvatska tekstilna industrija počne vraćati na staze slave nekih davnih vremena. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo