FOTO: /

Od seksi Scarlett napravili blijedu mršavicu

Dok većina brendova koja koristi lik Scarlett Johansson kao zaštitni znak igra na njen seksipil, prije svega bujne grudi i sočne usne, Mango voli jednu sasvim drugačiju Scarlett.

29.1.2011.
11:37
VOYO logo

Nakon što su joj u kampanji za zimsku kolekciju znatno smanjili grudi, na novim fotografijama koje je Scarlett snimila za Mango, stilist, ali i grafičari, su je lišili njenog već poslovičnog seksipila.

U svom posljednjem pojavljivanju na crvenom tepihu povodom dodjele Zlatnih globusa Scarlett je pokazala da još uvijek odiše otmjenošću i ljepotom starih holivudskih diva, a upravo te njene osobine u svojoj reklamnoj kampanji nedavno su iskoristili i proizvođači šampanjaca Moet.

Jednu sasvim drugačiju Scarlett predstavio nam je Mango. Iako se u Mangovoj kampanji ne radi o fatalnoj zavodnici kojoj je ljepota donijela svjetsku slavu, tim španjolske modne kuće pokazao je da je jedna od najtraženijih holivudskih ljepotica sposobna za raznorazne transformacije.

Vezani članci:

arti-201010300131006 arti-201007080655006 arti-201001220184006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
stipendisti
NOVO
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
VRLO SU ŠTETNA /

Liječnica upozorila da ova pića mogu uzrokovati gubitak kose i tjeskobu