FOTO: / Nije sve tako sivo - ima nade u bolje sutra!

Prve večeri ovosezonskog Dove Fashion.hr-a prikazane su kolekcije eminentnih domaćih dizajnera za jesen-zimu 2011/2012 godine koje manekenke prošetale po najdužoj pisti do sada.

12.3.2011.
2:42
VOYO logo

Večer je otvorio modni dvojac I-Gle sastavljen od dizajnerica Martine Vrdoljak Ranilović i Nataše Mihaljčišin koje su predstavile svoju kolekciju koju su odlikovale uglavnom tamnije boje, dok su 'monotoniju' razbile prišivene kocke na kreacijama, kao i kombiniranje s crvenom, zelenom i plavom bojom.

Prva svijetla točka večeri svakako je bio Robert Sever koji je publici predstavio svoju kolekciju torbi kakve bi, bez obzira na modne ukuse, odlično stajale u rukama svake fashionistice. Zaista pohvalnu kolekciju popratio je gromoglasan pljesak veoma brojne publike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201103020502006Mladi dizajner Stjepan Čuka igrao je na kartu ogoljenih muških torza nabildanih manekena, no njegove kreacije naišle su na nešto manje oduševljenja. Iako se vidno poigrao s asimetrijom, jedini highlight revije nažalost je bio onaj kada je jedan manekenka koja je nosila njegovu odjeću po izlasku s piste izgubila štiklu i pala, no ubrzo se pribrala, ustala i nestala s iza kulisa.

Debitantica na Dove Fashion.hr-u, Tajana Sertić koja se krije iza imena Taja, pokazala je svoju unikatnu, prirodnu i ručno obrađenu odjeću, a ovim je prikazivanjem potvrdila da u njoj leži potencijal koji bi se uskoro mogao razviti u nešto joj kreativnije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najugodnije iznenađenje bila je kolekcija Ana Marie Ricov koja je ponudila inovativna, praktična i nosiva rješenja koja su na trenutke podsjećala na stil Alexandera McQueena. Ako nastavi u ovom tonu, za njezino bi se ime ubrzo moglo čuti i izvan granica Lijepe Naše. Prognoza: veoma perspektivno.

Prva večer ovosezonskog Dove Fashion.hr-a zaključena je revijom Aleksandre Dojčinović koja je svojim kreacijama najavila uglavnom crvenu nadolazeću jesen-zimu. No, većina njezinih kreacije kao da je napravljena tek za gledanje, dok se malo koji komad izdvajao kao nešto što bi se zbilja dalo kupiti i nositi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ovim zaista kriznim vremenima lijepo je vidjeti da domaći dizajneri imaju mnoštvo svježih ideja i volje promijeniti domaću modnu scenu nabolje, a Dove Fashion.hr dokazuje se kao najbolja platforma za to.

Vezani članci:

arti-201103090350006 arti-201103020502006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo