MINISTAR TURIZMA SRETAN / Dalmaciju ce 'okupirati' cak 180.000 partijanera

Festival Ultra Europe odrzat ce se od 9. do 15 srpnja u Splitu, Hvaru, Bracu i Visu, uz sudjelovanje najbolji svjetski DJ-eva, a ocekuje se dolazak vise od 180.

13.5.2015.
21:10
VOYO logo

Na Poljudu ce tijekom sedam dana Ultra festivala doci oko 180.000 ljudi iz vise od 140 zemalja svijeta, te plesati uz glazbu vise od 120 DJ-a svijeta na osam festivalskih pozornica.

Zabavljat ce ih Jamie Jones, Paul van Dyk, Solomun, Marco Carola, Dash Berlin, Blau, Andrew Rayel, Apollonia, AIB, DVBBS, Chaim, Flosstradamus, Galantis, Guy Greber, Harvardbass, Hot Since 82, The Chainsmokers, Markus Schulz, Marlo, Nic Fanciulli, Orjan Nilsen, Sasha, Umek te W&W, Chemical Brothers, David Guetta, Axwell i Ingross.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Organizatori Adria MM Produkcija podsjetili su na pozitivan utjecaj festivala Ultra Europe na turisticke i gospodarske rezultate te na imidz Hrvatske u svijetu.

Festival podrzavaju Ministarstvo turizma, Hrvatska turisticka zajednica i grad Split uz ciju ce podrsku organizatori produziti trajanje ugovora o odrzavanju festivala u Hrvatskoj do 2022. godine, sto je pet godina vise od prvotnog plana. Taj ce festival generirati 500 milijuna kuna dodatne potrosnje godisnje. Direktor tvrtke Travel 2 Ultra, Sandi Kuplen, rekao je da ce zbog Ultre sve zivnuti od Trogira do Omisa, pa se tako u Omisu ocekuje oko 3000 mladih koji ce odsjesti u tamosnjem kampu. Izvijestio je da imaju rezervacije karata od Afganistana, Mozambika i Angole, ali i da je za 40 posto poraslo i spanjolsko trziste i Skandinavija, te se "probudila" i Italija. Najavljen je i masovniji dolazak partijanera vlakom iz Zagreba u Split. Na prvoj Ultri bilo je oko 70.000, na drugoj vise od 150.000 ljubitelja elektronske glazbe iz gotovo 80 zemalja svijeta, a na ovogodisnjoj se ocekuje preko 180.000. Tijekom tjedna Ultre samo se u Splitu ocekuje najmanje 180 tisuca posjetitelja, a koliko dobiti takav festival donosi gradu Splitu, ali i Hrvatskoj najbolje govori podatak da su posjetitelji prosle godine potrosili oko 300 milijuna kuna, dok organizatori godisnje investiraju oko 50 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo