Kako ga je adoptirao Martin Scorsesse kao jednog od omiljenih suradnika i zamjenu za Roberta De Nira, od Bandi New Yorka preko Avijatičara sve do Departeda i Shutter Islanda, tako mu sada Clint Eastwood dodjeljuje naslovnu ulogu u biopicu o životu kontroverznog lika J Edgara Hoovera, vjerojatno najglasovitijeg šefa FBI-a u povijesti te institucije.
Uz neizbježne šminkerske intervencije obrisi lica su mu savršeno prionuli naslovnom karakteru. Ocrtavajući pritom prilično konzervativnog i rigoroznog čovjeka koji je svojim totalitarizmom i osebujnom, karizmatičnom pojavom, a ponajviše represivnim mjerama, obilježio period vladavine jednim od centralnih izvora moći, Federal Bureau of Investigations. Staložena, pitka i narativna režija Clinta Eastwooda portretirala je godine stasanja mladog Hoovera u čovjeka koji je za stožernih godina u birou predstavljao strah i trepet ne samo među podređenima već i mnogim metama famoznog 'lova na vještice', obračuna sa svakom primisli blizine ili zagovornika aveti komunizma.
Iako sličnog konzervativnog stava, Eastwood nije žmirio pred potencijalno skliskom temom navodnog Hooverovog homoseksualizma i nimalo ambivalentnih osjećaja spram bliskog mu suradnika, advokata Clydea Tolsona u odličnoj prispodobi Armie Hammera. Scena njihove borbe i proloma osjećaja od mržnje do strasti i osjećaja pripadanja i određene mješavine seksualne i poslovne lojalnosti jednoga drugome briljantno su izvedene.
http://www.youtube.com/embed/9JxLe5leKR0 Film je u ključnim točkama izgrađen na jakim karakterima, osobnostima koje nose ekranizaciju, od portreta mladog Hoovera preko obračuna s neistomišljenicima i generacijskim oponentima poput Martina Luthera Kinga, pa sve do njegove smrti i odjave od strane nove prijetnje u liku predsjednika Richarda Nixona. Shodno tome, od sjajne Di Capriove konstrukcije dotičnog preko sporednih ženskih uloga (Naomi Wats, Judi Dench), Clint se kao stari majstor opet dao u službu likova i priče kroz centralne točke J Edgarove biografije ekranizirane prema skriptu Dustina Lancea Blacka, režiravši interesantan dokument američke povijesti. 7/10