Nevjerojatne marketinške tajne Dominika Bjegovića

9.5.2011.
17:15
VOYO logo

Ako si želite olakšati i povećati prodaju koristeći vremenski testirane, malo znane trikove našeg najskupljeg marketinškog uma Dominika Bjegovića, onda pogledajte ovaj video.

Dominik je odlučio stimulirati i upoznati širu poduzetničku javnost sa svojim djelom puštajući dio svoje strategije nadmoći™ u javnost u obliku besplatnog teleseminara. Evo što ćete otkriti ako se prijavite među prvih 300 ljudi (koliki je kapacitet):

Tekst se nastavlja ispod oglasa

• Vjerojatno najlakši način za udvostručiti profit (koji većina previđa) • "Tri O" formula - kako kirurški precizno odrediti proizvode i usluge za kojima tržište žudi... čak i prije nego počnete prodavati! • Nadmoćnija forma oglašavanja koja za svega 10% uloga koji ste do sada ulagali, natproda, natperformira i natprofitira metodu koju svi koriste za 350%-575%! • Najzabavniji način za osvojiti srca klijenata i prodati čak i kada su spram drugih skeptični.

• Velik dio Dominikove strategije nadmoći™ • Br . 1 najpreviđeniji izvor profita... i... • Tajnu velike love u rekordnom vremenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za video procurijelih marketinških trikova, http://www.prednost.com/tele/n.html. Tajna mucavog marketinškog genija napokon otkrivena! "Dominik bi se pojavio, rekao nam da nije dobar govornik, zamuckivajući otkrio marketinški koncept koji mi sada na svakih uloženih 1.000 kuna donosi nevjerojatnih 17.500 kuna nazad. Ne moram ni napomenuti da sada ulažem u svoj marketing što više mogu." Kaže nam Vlado Pavić, polaznik jednog od Dominikovih seminara.

Zato, ako želite besplatno iskušati Dominikovu Strategiju nadmoći™ otiđite odmah na http://www.prednost.com/tele/n.html i prijavite se.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pohvalno je vidjeti da se netko u nas usudi dokazati svoje sposobnosti prije nego nešto proda.

Sve što trebate je internet pristup! Dominik će svoje profitabilne koncepte otkriti na tzv. telekonferenciji. To je kada se telefonski (ili putem interneta u ovom slučaju) spojite na konferencijski poziv gdje vi postavljate pitanja, a predavač interaktivno i vama prilagođeno iznosi svoje koncepte.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više detalja ovdje.

Kako brzo i lako UDVOSTRUČITI prodaju Dominik nam je otkrio: "Oglasni prostor košta isto proda li 5 proizvoda, 50 proizvoda ili 500 proizvoda. Koristeći malo znane, testirane marketinške koncepte koje ću otkriti na teleseminaru, sada možete iste marketinške aktivnosti učinit uvjerljivijim, učinkovitijim i profitabilnijim."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Udvostručavanje prodaje i profita biti će glavna tema besplatnog teleseminara 7 ključeva do bogatstva (kliknite ovdje za registraciju).

Najlakši način za postaviti se kao ekspert u očima klijenata i povećati prodaju "Ne postoji lakši način za prodati nego kada imate izgrađeno povjerenje s klijentom. Otkriti ću malo znane načine koje moji klijenti koriste da se brzo i lako pozicioniraju kao vodeći resurs na tržištu", kaže nam Dominik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tajna učinkovitog oglašavanja koju zna manje od 1% hrvatskih poduzetnika Tajna Dominikova uspjeha kao marketinškog stručnjaka je u tome što je prvo usavršio svoje umijeće prodaje i oglašavanja. Na brojnim svjetskim top listama je među prvih 25, na nekima i među prvih 3 najučinkovitijih pisaca oglasa. Pristao nam je otkriti jednu tajnu:

"Vidite, naši poduzetnici kao da gađaju iz sačmarice... ispale puno sačme, ali samo par zrnaca pogodi metu. To djeluje za proizvode poput Coca Cole koji su rasprostranjeni i namjenjeni za mase. No što kada jedan trgovac namještajem, nekretninama, automobilima; iznajmljivač apartmana; knjigovođa;... pokuša prodati na taj način. Jednostavno potroši previše novca da bi mu oglašavanje bilo isplativo. Treba vam pristup oglašavanju koji će jasno identificirati i privući vašeg ciljanog klijenta i nikog drugog. Poput snajpera kada jednom opali i svu snagu usmjeri na jednu točku... meta padne", otkriva Dominik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više o Dominikovom načinu oglašavanja možete otkriti kada se prijavite na besplatnu telekonferenciju na http://www.prednost.com/tele/n.html

Povijest se ponavlja! 29.3.2011 Dominik je prvi puta objavio svoje koncepte besplatno na internetu. Zapravo isječak od 30-ak minuta sa svog seminara gdje otkriva svoje marketinške trikove i tajne. Evo dojmova ljudi koji su pogledali Dominikov video (preuzeto s njegovog bloga):

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ivan Butorac: "Fantastičan video, izvrsne ideje!"

Ljiljana Stanković: "Hvala na ovom konceptu stvaranja liste"

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Josip: "Ovaj video zlata vrijedi!"

Jadranka: "Mene se nekako dojmio treći način odnosa sa klijentima."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ante: "Izvještaj “Prednost u Krizi” ti je vrhunski!"

Edita: "Video je zaista izvrstan."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo je samo mali dio pozitivnih kritika koje je Dominik dobio nakon prvog otkrivanja svojih koncepata u javnost. Hoće li ovaj puta biti još snažnije i još primjenjivije (kako on najavljuje), provjerite sami sada na http://www.prednost.com/tele/n.html

Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo