'NIJE DOBRA STRATEGIJA' /

EMA sumnja u učinkovitost četvrte doze: 'Dugorčno nije održivo'; Objasnili su i zašto...

Image
Foto: Hrvoje Jelavić/PIXSELL/ilustracija

Dok korištenje dodatnih boostera može biti dio rezervnih planova, Ponovljena cijepljenja u kratkim intervalima ne bi predstavljala održivu dugoročnu strategiju

11.1.2022.
20:55
Hrvoje Jelavić/PIXSELL/ilustracija
VOYO logo

Regulatorna agencija za lijekove Europske unije u utorak je izrazila sumnju u potrebu četvrte doze cjepiva protiv covida-19 te je rekla da trenutno nema podataka koji podupiru ovaj pristup jer je potrebno više informacija o brzoširećoj varijanti omikron.

"Dok korištenje dodatnih boostera može biti dio rezervnih planova, ponovljena cijepljenja u kratkim intervalima ne bi predstavljala održivu dugoročnu strategiju", rekao je na brifingu za medije Marco Cavaleri, voditelj strategije cijepljenja Europske agencije za lijekove (EMA).

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
VISOKA RAZINA ZAŠTITE /

Hoće li nam treba i četvrta doza cjepiva? 'Podaci o boosteru vrlo su ohrabrujući'; No, ima jedan uvjet

Image
VISOKA RAZINA ZAŠTITE /

Hoće li nam treba i četvrta doza cjepiva? 'Podaci o boosteru vrlo su ohrabrujući'; No, ima jedan uvjet

Dužnosnik EMA-e izrazio je zabrinutost da strategija davanja boostera svaka četiri mjeseca potencijalno predstavljala rizik od preopterećenja imunosnog sustava te da bi mogla dovesti do zamora stanovništva.

'Važno je da postoji dobra rasprava'

Cavaleri je također rekao da je potrebno više podataka o učinku nove varijante na cjepiva i bolje razumijevanje evolucije trenutnog vala kako bi se donijela odluka je li potrebno cjepivo posebno za omikron.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Važno je da postoji dobra rasprava glede izbora sastava cjepiva kako bismo se pobrinuli da imamo strategiju koja nije samo reaktivna i kako bismo pokušali doći do odgovarajućeg pristupa da bi se spriječila buduća varijanta", rekao je.

EMA je rekla da trenutno razgovara s proizvođačima cjepiva u slučaju da bude potrebno ažurirano cjepivo, no dodala je da bi se bilo kakva promjena toga tipa trebala koordinirati globalno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo