Kako se neslužbeno doznaje iz uprave Zagrebačkog holdinga, nove
cijene javnog prijevoza bi trebale biti jeftinije od 10 do 20
posto.
Tako će pojedinačna karta umjesto 15, 12 i 10 kuna, ovisno o tome
je li kupljena kod vozača, na kiosku ili je riječ o vrijednosnoj
karti, pojeftiniti za kunu do dvije.
Pojeftinit će i godišnje i mjesečne pa bi tako opća mjesečna
karta umjesto 360 bila 300 kuna, srednjoškolska bi sa 90 pala na
80, a studentska i srednjoškolska umjesto 120 bila bi sto
kuna.
Poražavajući je podatak da unatoč subvenciji, od ukupno 160.000
osnovnoškolaca, srednjoškolaca i studenata koji će u rujnu dobiti
još niže cijene karata, prosječno njih samo 42.000 kupuje karte,
a svi se ostali 'švercaju'. Ako se od 42.000 oduzme 16.000
karata, koliko ih prosječno Grad podmiri u cijelosti zbog lošeg
imovinskog statusa tih učenika, broj prodanih učeničkih karata
niži je od 30.000, prenosi Večernji list.
Kako bi se snizile cijene karata, ZET mora biti efikasniji u
naplati karata.
"Nedopustivo je da se 'šverca' netko tko ima pravo na
subvencioniranu kartu. Smatram da se mora uvesti red pa bi
takvima trebalo oduzeti pravo na subvenciju uhvati li ih se bez
karte", istaknuo je predsjednik Sindikata vozača i prometnih
radnika ZET-a Ante Jelić.
Također je dodao kako se radi na poboljšanju sustava kontrole
karata.
"I to ne po uzoru na svjetske gradove nego po uzoru na Samoborček
ili Čazmatrans, čiji putnici strpljivo stoje u redu i čekaju da
pokažu ili kupe kartu", dodao je Jelić.
Pojeftinit će i godišnje i mjesečne pa bi tako opća mjesečna karta umjesto 360 bila 300 kuna, srednjoškolska bi sa 90 pala na 80, a studentska i srednjoškolska umjesto 120 bila bi sto kuna.