Žene na webu

Donedavno muškarci su bili ti koji su dominirali virtualnim prostorom, ali nova istraživanja pokazuju da se Webom danas u većem broju koriste žene

11.8.2000.
18:03
VOYO logo

Studija koju su sproveli Media Metrix i Jupiter Communications ukazuje na veliko povećanje koje se odnosi gotovo na sve starosne skupine žena koje se koriste internetom. Dakako, istraživanje se odnosi na američki virtualni prostor.

Naočitiji pomaci su u starosnoj grupi od 18 do 24 godina. Prema rezultatima istraživanja čak 50,4 posto od sveukupnih korisnika weba su žene i djevojke. Po prvi put u povijesti događa se da se ovim medijem koristi veći broj žena. Stranice poput ClubMom.com, Women.com i Oxygen.com i brojne druge stranice mišljene su upravo za žensku publiku. Dok se starija generacija webom koristi kao izvorom korisnih informacija o zdravlju, odgoju djece, planiranju odmora ili financijskim pitanjima, teenage generacija koristi mrežu kao način socijalizacije na stranicama poput Girl.com ili Kibu. com koja zadovoljava njihova adolescentna potraživanja i dodatni osjećaj pripadnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo