Prema posljednjem istraživanju tvrtke NM Incite, 82 posto korisnika Facebooka dodat će nekoga kao prijatelja ako ga poznaju 'offline'. Idući razlog je dosta zajedničkih prijatelja, kod 60 posto korisnika.
Ostali razlozi su malo površniji, kao što je, primjerice, fizička privlačnost i broj prijatelja, što i ne čudi s obzirom na to da su mnogi korisnici svoje postove i komentare učinili vidljivima isključivo prijateljima.
No, još je zanimljivije zašto prekidamo prijateljstva na Facebooku. Čak 55 posto korisnika navodi uvredljive komentare kao glavni razlog. Sljedeći je da nekoga ne poznajemo dobro (41 posto), a nakon toga ako vam prijatelj pokuša nešto prodati (39 posto).
Istraživanje je također pokazalo da su muškarci skloniji tome da Facebook koriste za profesionalno povezivanje, kao i za upoznavanje. Za žene je Facebook mjesto spajanja s prijateljima iz stvarnog života, dogovaranje i izražavanje kreativnosti. Žene su čak sklonije tome da uklone prijatelje koji objavljuju uvredljive i dosadne komentare, kao i da prekinu slabe 'offline' odnose.
U istraživanju State of Social Media Survey anketirano je 1.895 korisnika društvenih mreža starijih od 18 godina.
[Klikni na sliku za uvećanje]