Ovo je kraj Slavonike, autoceste koja završava kod Osijeka. Kad se dovrši još 33 kilometra koji nedostaju, Osijek će se spojiti s mostom na rijeci Dravi, a sve će biti dio Koridora 5c koji ide od Budimpešte do Ploča.
Građani jedva čekaju i dovršetak autoceste Zagreb - Velika Gorica - Sisak, duge 50-ak kilometara. Jer sve što je napravljeno u 12 godina gradnje te autoceste je devet kilometara koji spajaju Veliku Goricu s Buševcem.
Na Vijadukt Odra koji pripada istoj autocesti, nismo mogli, zbog kako su nam rekli - više sile, ali i kad snijega nema, radovi su usporeni.
Radovi su usporeni na većini nedovršenih pravaca autocesta uglavnom zbog problema s izvođačima. Zastoj je već koštao 1,1 miljardu kuna, no novca ima, i to za 12 gotovo zaustavljenih projekata.
"To je dovršenje vijadukta između Ravče i Ploča, to je tunel Sv. Ilija, to je izgradnja mosta preko Drave na pravcu 5c, izgradnja dionice na autoceseti prema Sisku", izjavio je potpredsjednik Vlade zadužen za gospodarstvo BrankoGrčić.
I nekoliko projekata Hrvatskih cesta, od Splita prema Trogiru, te obilaznica oko Osijeka.
"Ovim činom mi smo odmrznuli sve projekte i oni kreću kad se stvore meteorološki uvjeti", uvjerava Grčić.
Za sve je to osigurano 4,2 milijarde kuna. Tako će se uvesti reda, u, blago rečeno - kaos na autocestama.
Ceste su se otvarale u pravilu prije svakih lokalnih izbora, tako je podravski ipsilon bio predizborno obećanje svih stranaka, no njegova je gradnja jedva započeta, pa Vlada sada mijenja strategiju.
Tako će Autoceste imati jedan projekt manje, a Hrvatske ceste jedan projekt više, neslužbeno, tako odgovara i jednima i drugima, a najviše će se obradovati Podravci koji će konačno umjesto autocesete dobiti brzu cestu koju barem neće trebati dodatno plaćati.