Virginwines - najveće online tržište vina

24.6.2000.
1:32
VOYO logo

Na web siteu tvrke -www.virginwines.com svaki se korisnik pita o navikama vezanim uz uživanje vina, poput, vole li laka ili jaka vina, slatka ili kiselkasta, a zatim stručnjaci tvrtke pokušavaju pronaći odgovarajuća vina koja zatim nude na prodaju. Sama vina su klasificirana prema kategorijama kao što su Ťoporo crvenoť, Ťcrveno za ručakť ili Ťegzotično bijeloť čime se žele privući kupci, a i izbjeći nesporazumi koji nastaju zbrkanom uporabom lokalnih naziva vina od strane korisnika. Nakon što korisnici naruče vino, ono im se dostavlja pred vrata u roku od najviše sedam dana.

Istraživanje tržišta koje je provela tvrka Mintel pokazalo je da 73 posto odraslih Britanaca kupuje vino za koje potroše od 800 do 1 000 funti godišnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Branson s puno optimizma pobjedonosno izjavljuje: "Želimo učiniti za vino što je Kamasutra učinila za seks. Mnogo nas je zapelo u misionarskoj pozi, a znamo da postoji još mnogo zabavnijih stvari. Samo ne znamo kako započeti tražiti. Danas supermarketi prodaju najviše do 300 vrsta vina s tim da uopće ne nude uslugu licem u lice." Novom poslovnom agresijom na internetu Branson se nada proširiti tržište vina trenutne vrijednosti 100 milijuna funti za još toliko u sljedećih pet godina. U tvrtki ističu da je virginwines online najveći dućan vina u virtualnom prostoru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo