VIP-net s 300.000 korisnika preuzeo više od polovice tržišta

Hrvatski operator mobilnih telekomunikacija VIP-net osvojio je u godinu dana komercijalnog rada čak 52 posto hrvatskog telekomunikacijskog tržišta i trenutačno ima više od 300.

1.7.2000.
0:26
VOYO logo


Istaknuo je to prvi predsjednik Uprave VIP-neta, sada generalni direktor Mobilkoma Austria, Boris Nemšić na današnjoj konferenciji za novinare povodom prve godišnjice komercijalnog rada VIP-neta (od 1. srpnja 1999.).

Tom je prilikom Nemšić, koji će od sada biti član Nadzornog odbora VIP-neta, predstavio i novu predsjednicu Uprave Tatjanu Holjevac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predstavljena je usluga VIPme.roaminga koja i korisnicima prepaid usluge omogućuje telefoniranje u inozemstvu. Tako korisnici usluge VIPme od 1. srpnja mogu telefonirati u 69 zemalja uz jednake cijene roaminga kao i za VIP pretplatnike, a za uključivanje ove usluge potrebna im je važeća Diners ili American Express kartica na koje će im stizati mjesečni račun.

Istaknuvši da je VIP-net u prvih godinu dana rada u izgradnji mreže premašio ciljeve planirane za 36 mjeseci, Nemšić je kazao da očekuje i daljnji razvoj mreže koja je, ocijenio je, po svim standardima bolja od austrijskih GSM mreža.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

VIP-net je do sada kvalitetnim signalom pokrio više od 90 posto stanovništva i to tri mjeseca prije isteka roka, a do kraja godine očekuje 95-postotnu pokrivenost.

Po Nemšićevim riječima, ukupna kapitalna investicija VIP-neta do sada iznosi 1,29 milijardi kuna, a uz predviđenih više od 300 milijuna kuna, ukupna će ulaganja do kraja godine premašiti iznos od 1,6 milijardi kuna. Tvrtka trenutačno zapošljava 600 djelatnika, a Nemšić procjenjuje da će taj broj uskoro dostići tisuću. Ocijenivši poslovanje u tih godinu dana vrlo uspješnim Nemšić je tu zaslugu pripisao ne samo kvaliteti mreže i novim uslugama, već i dostupnosti VIP-netovih proizvoda na više od 2.500 mjesta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izvijestio je i o promijeni vlasničke strukture tvrtke budući da je iz nje izašla Hrvatska poštanska banka (HPB) koja nije mogla odgovoriti zahtjevima dokapitalizacije nužne zbog prijevremenog ostvarenja planiranih ciljeva. Tako je udjel od 4,9 posto HPB preuzeo većinski vlasnik VIP-neta Mobilkom Austria (56 posto), dok Western Wireless International ima udjel od 19 posto, Večernji list i Croatia osiguranje po 10 posto, te preostalih 5 posto Ingra.

VIP-net je danas predstavio i novi magazin za korisnike - VIP.mag koji će izdavati kvartalno s ciljem promocije svojih usluga, ali i populariziranja GSM komuniciranja te educiranja korisnika. Nemšić procjenjuje da će se penetracija mobilnih uređaja, čija uporaba stalno raste, u Hrvatskoj povećati sa sadašnjih 14 posto, kada svaki sedmi stanovnik Hrvatske razgovara 'bežično', na 18 do 20 posto. Zanimljiv je podatak, kazao je, da je u posljednjih 12 mjeseci u Hrvatskoj svakoga dana 1.100 stanovnika počelo koristiti mobilni telefon. Govoreći o daljnjem razvoju telekomunikacijskog tržišta koji je usmjeren prema tehnologiji UMTS (nove generacije mobilnih telefona), Nemšić je spomenuo da su već započeli pregovori s Ministarstvom pomorstva, prometa i veza o modalitetima uvođenja licence UMTS u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo