Weekend Media Festival / Zoran Šprajc proglašen omiljenim i najboljim hrvatskim novinarom treću godinu uzastopce

Image
Foto: Weekend Media Festival

Publika je još jednom potvrdila popularnost Zorana Šprajca, proglasivši ga najomiljenijim, a struka najboljim hrvatskim televizijskim novinarom

23.9.2017.
19:00
Weekend Media Festival
VOYO logo

Na jubilarnom desetom Weekend Media Festivalu u Rovinju, u subotu 23. rujna, objavljeni su rezultati MediaNetovog istraživanja – Tko je hrvatski omiljeni novinar.

Agencija za mjerenje učinaka komunikacije, MediaNet, koja je nedavno proslavila 20 godina poslovanja, po četvrti je put predstavila rezultate istraživanja stavova i mišljenja opće javnosti i struke odnosa s javnošću o tomu tko je omiljeni hrvatski novinar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zoran Šprajc, urednik i voditelj 'RTL Direkta', proglašen je najpopularnijim i najboljim televizijskim novinarom u Hrvatskoj treću godinu za redom.

U kategoriji 'Najpopularniji novinar' titulu najboljeg dodijelila mu je publika, a stručnjaci u području komunikacija i odnosa s javnošću dodijelili su mu i titulu 'Najboljeg televzijskog novinara'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šprajc nije mogao podići nagradu, pa je umjesto njega to učinila Antonija Stupar Jurkin.

Šprajc je, naravno, zadovoljan s dobivenim nagradama i laskavim titulama te je u telefonskom razgovoru izjavio - "I ove gdine zahvaljujem svim novinarima koji rade na 'RTL Direktu' jer bez njih ni ja ne bih mogao biti proglašen najboljim televizijskim novinarom." 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iza RTL-ove zvijezde, na drugom mjestu ljestvice najpopularnijeg nalazi se Aleksandar Stanković, a na trećem Mislav Bago. Bago drži treće mjesto i na ljestvici najboljeg televizijskog novinara, dok se u toj kategoriji na drugom mjestu našla Ivana Petrović.

Cilj istraživanja bio je pokazati novinarima kako ih doživljavaju obični građani, a kako komunikacijski stručnjaci za odnose s javnošću te popularizirati novinarsku struku. Stav struke MediaNet je dobio online anketom na uzorku od 151 člana HUOJ-a te komunikacijskih stručnjaka, dok se stav građana istraživao telefonskom anketom koja je provedena od 9.-18.rujna na reprezentativnom uzorku od 1019 ispitanika, punoljetnih građana Republike Hrvatske.

Osim istraživanja o omiljenom novinaru, provedeno je i istraživanje o stanju struke i to među članovima HUOJ-a (68%) i komunikacijskim stručnjacima na ukupnom uzorku od 174 ispitanika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
ZA ELISU
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike