Weekend Media Festival /

Zoran Šprajc proglašen omiljenim i najboljim hrvatskim novinarom treću godinu uzastopce

Image
Foto: Weekend Media Festival

Publika je još jednom potvrdila popularnost Zorana Šprajca, proglasivši ga najomiljenijim, a struka najboljim hrvatskim televizijskim novinarom

23.9.2017.
19:00
Weekend Media Festival
VOYO logo

Na jubilarnom desetom Weekend Media Festivalu u Rovinju, u subotu 23. rujna, objavljeni su rezultati MediaNetovog istraživanja – Tko je hrvatski omiljeni novinar.

Agencija za mjerenje učinaka komunikacije, MediaNet, koja je nedavno proslavila 20 godina poslovanja, po četvrti je put predstavila rezultate istraživanja stavova i mišljenja opće javnosti i struke odnosa s javnošću o tomu tko je omiljeni hrvatski novinar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zoran Šprajc, urednik i voditelj 'RTL Direkta', proglašen je najpopularnijim i najboljim televizijskim novinarom u Hrvatskoj treću godinu za redom.

U kategoriji 'Najpopularniji novinar' titulu najboljeg dodijelila mu je publika, a stručnjaci u području komunikacija i odnosa s javnošću dodijelili su mu i titulu 'Najboljeg televzijskog novinara'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šprajc nije mogao podići nagradu, pa je umjesto njega to učinila Antonija Stupar Jurkin.

Šprajc je, naravno, zadovoljan s dobivenim nagradama i laskavim titulama te je u telefonskom razgovoru izjavio - "I ove gdine zahvaljujem svim novinarima koji rade na 'RTL Direktu' jer bez njih ni ja ne bih mogao biti proglašen najboljim televizijskim novinarom." 

Iza RTL-ove zvijezde, na drugom mjestu ljestvice najpopularnijeg nalazi se Aleksandar Stanković, a na trećem Mislav Bago. Bago drži treće mjesto i na ljestvici najboljeg televizijskog novinara, dok se u toj kategoriji na drugom mjestu našla Ivana Petrović.

Cilj istraživanja bio je pokazati novinarima kako ih doživljavaju obični građani, a kako komunikacijski stručnjaci za odnose s javnošću te popularizirati novinarsku struku. Stav struke MediaNet je dobio online anketom na uzorku od 151 člana HUOJ-a te komunikacijskih stručnjaka, dok se stav građana istraživao telefonskom anketom koja je provedena od 9.-18.rujna na reprezentativnom uzorku od 1019 ispitanika, punoljetnih građana Republike Hrvatske.

Osim istraživanja o omiljenom novinaru, provedeno je i istraživanje o stanju struke i to među članovima HUOJ-a (68%) i komunikacijskim stručnjacima na ukupnom uzorku od 174 ispitanika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo