Nakon što je danas u promet puštena djelomično izmijenjena tramvajska linija 12, četvrta po redu nakon ukidanja zabrane javnog prijevoza zbog pandemije koronavirusa, ZET je obavijestio putnike kako će im produljiti trajanje mjesečnog i godišnjeg pokaza, javlja RTL.
Potvrda za putnike
"Putnici s mjesečnim kuponima ostvaruju pravo na produljenje valjanosti razmjerno broju dana obustave prijevoza u mjesecu za koji je izdan mjesečni kupon. Korisnici se trebaju javiti na bilo koje prodajno mjesto ZET-a, najkasnije do 31. svibnja 2020. godine, gdje će im se produljiti valjanost mjesečnog kupona izdavanjem odgovarajuće potvrde. Mjesečni kupon na pretplatnoj karti bit će produljen počevši od dana izdavanja prethodno navedene potvrde, a razmjerno broju dana obustave javnog prijevoza", poručili su iz ZET-a.
Istu mogućnost imaju i korisnici godišnjih pokaza kojima će se produljiti njihova valjanost razmjerno broju dana obustavljenog prijevoza. Kako bi ostvarili svoje pravo, moraju se javiti na bilo koje prodajno mjesto ZET-a do dana isteka godišnjeg pokaza.
Ništa od povrata novca
No, pravo na produljenje mjesečnih i godišnjih pokaza nemaju oni s besplatnim pokazima, kao niti putnici koji su dobili pokaze temeljem sklopljenih Ugovora o kupoprodaji godišnjih pretplatnih karata između poslodavaca i ZET-a. Uz to, povrat novca za razdoblje obustave prometa, poručuju iz ZET-a, nije moguć.