isprike više ne vrijede /

ZET je često zbog incidenata u centru pozornosti: Je li vrijeme da Holding poduzme nove mjere?

Image
Foto: Ilustracija/Tomislav Miletić/PIXSELL

ZET-ovcim se očito ne može stati na kraj, njihovi agresivni i bahati pristupi postali su dio zagrebačke svakodnevnice. Prije dva dana ZET-ovac se neopravdano izderao na putnicu

26.9.2017.
17:07
Ilustracija/Tomislav Miletić/PIXSELL
VOYO logo

Agresivni ispadi ZET-ovaca postali su bio zagrebačke svakodnevnice. Prije dva dana opet, naglašavamo OPET se desio incident kojem su svjedočili mnogi putnici, naime ZET-ovac se opet neopravdano izderao na putnicu, piše Zagreb.info.

Jedan je to od mnogih događaja koji se ove godine zbio u ZET tramvajima i autobusima. Prisjetimo se, već poznata velikogorička linija gdje je vozač busa napao ženu koja s djetetom u kolicima nije imala za kartu. Vozač busa je nakon toga ugasio autobus i nije htio krenuti dok žena ne kupi kartu. Također je putnica bila "počašćena" sa sa komentarima:  “Seljanka, imaš dijete, a nemaš za kartu", nakon čega su se potreseni putnici ponudili kupiti joj kartu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ni mjesec dana nakon ponovni incident u busu za Veliku Goricu. Ovog puta vozač nije htio otvoriti srednja vrata kako bi majka s kolicima ušla u autobus. Nakon intervencije putnika vozač je i dalje odbijao otvoriti vrata i prodati kartu ženi sa djetetom.

Ovog ljeta još jedan događaj zgrozio je Zagrepčane, vozač busa fizički je napao putnika. Nakon kraće prepirke ZET-ovac je letvom nasrnuo na putnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I još mnogo ovakvih ispada događa se svakodnevno u Zagrebu. Zagrebački holding samo šalje isprike i obećanja kako će poduzeti sve mjere da se ovi incidenti ne bi ponovili. No, unatoč tome stalno se ponavljaju, a ZET-ovcima se očito ne može stati na kraj, piše Zagreb.info.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo