Od lipnja počinje letjeti na relaciji Beograd-New York. S ovom će linijom za New York zasigurno postati daleko važnijom destinacijom od Zagreba, u kojem sve bitne institucije kažu da im je godinama jako stalo da se i iz Zagreba leti direktno za SAD, i obrnuto, ali, eto, ništa nije učinjeno da se to i dogodi, javlja Novi list.
Intenzivno razgovaraju o tome
Hrvatski veleposlanik u SAD-u Joško Paro nedavno je otkrio da se "intenzivno razgovara o uvođenju direktne avio linije između SAD-a i Hrvatske", o čemu Ministarstvo prometa, Ministarstvo turizma niti državni avioprijevoznik Croatia Airlines, ne znaju ništa.
Ovakvom uzletu Air Serbia može zahvaliti oprostu dugova od strane države. Srbija je lani svojoj kompaniji oprostila gotovo 40 milijuna dolara duga, dok Croatia Airlines sva davanja mora podmirivati. Uz to, EU im kreše krila svojim ograničenjima.
Izvori iz Srbije navode da Naftna industrija Srbije mora Air Serbiji prodavati gorivo po upola nižoj cijeni.
Etihad ušao kad je vlada odlučila oprostiti dugove
"Croatia Airlines nema mogućnosti, prije svega aviona, da bi letjela direktno u SAD, o čemu ne može niti razmišljati jer zbog pravila EU-a kapacitete mora još i smanjivati", javlja Novi list. CA nema novca da nabavi nove avione a svoje obaveze državi, za razliku od Air Serbije, mora u cijelosti ispunjavati.
Etihad je ušao u vlasništvo Air Serbie jer je vlada obećala oprostiti nagomilane dugove.
Inače, Hrvatska godišnje primi 300.000 turista iz SAD-a. Lani je njihov udio bio svega 1,14 posto u ukupnom turističkom prometu.