Poznato je da irski niskotarifni prijevoznik Ryanair u Zadar već godinama uglavnom od početka travnja do konca listopada u Zadar dovodi britanske turiste. I na tome im svaka čast, piše Mladen Malik za eZadar.rtl.hr.
Procijenjuje se da cifra koja se godišnje Ryanairu plaća za udruženo oglašavanje iznosi oko 13 milijuna kuna, što je samo po sebi ogromna cifra, a koju svi uključeni u taj posao kriju kao zmija noge.
Nitko ne spori benefite suradnje s Ryanairom, koji htjeli to priznati ili ne na ovo područje godišnje doveze oko 400 tisuća gostiju (usput odveze 12 do 15 tisuća mladih Hrvata u Irsku s kartom u jednom smjeru u potrazi za poslom i boljim sutra, ali to je neka druga priča).
(Foto: Ryanair)
Ok, plaćamo te puste milijune za oglašavanje na Ryanairovim web stranicama i publikacijama pa bi čovjek očekivao da kad vidiš te reklame koje mame u Zadar da će te "izut iz cipela". I zbilja me izula. Vežite špigete!
Evo kako nam irski avioprijevoznik počinje reklamu za zadarsku gastro ponudu na svojim stranicama: Zadar has a strong Italian influence and you can get generous slices of pizza all over town. (iliti: Zadar ima snažan talijanski utjecaj i možete dobiti bogate komade pizze po cijelom gradu).
Ma bravo! Da ne pročitaš na par mjesta da se radi o Zadru, pomislio bi da te Irac vabi u Napulj ili Palermo.
Cijeli tekst pročitajte OVDJE.