Essilor /

Vratimo dobar vid u fokus

Image
Foto: PROMO

Povodom Svjetskog dana vida napravimo korak prema dobrom vidu djeteta

18.10.2019.
9:51
PROMO
VOYO logo

Važnost dobrog vida svakog čovjeka u svim prilikama, svakoj životnoj dobi, socijalnim skupinama od iznimne je važnosti, što se posebno ističe tijekom listopada, kada se obilježava Svjetski dan vida.

Čak 2,5 milijarde ljudi na svijetu nema ispravnu korekciju vida! To govori u prilog tome da živimo s ograničenim vidnim poljem i otežavajućom percepcijom svijeta, stoga postoji kontinuirana potreba za poticanjem javnosti na razmišljanje o važnosti očiju i dobrog vida. To je ujedno i glavna misija Essilora, vodećeg svjetskog proizvođača naočalnih leća, koji je na tom području aktivan tijekom cijele godine, zajedno sa svojim partnerima optikama i Veleučilištem Velika Gorica, smjer optometristi,  uz poseban  naglasak na Svjetski dan vida.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: PROMO

Miopija ili kratkovidnost globalni je problem

Osvještavanje o važnosti dobrog vida Essilorova je životna misija, a ovogodišnji fokus je na djeci. Miopija, poznatija kao kratkovidnost, jedan je od najraširenijih problema s vidom, pogotovo kod djece. To je rastući problem u svijetu o čemu nam govori i podatak da je danas čak oko 42% stanovnika Amerike u dobi između 12 i 54 godine kratkovidno, što je alarmantno u usporedbi s podacima  40 godina ranije kada je 25% stanovnika bolovalo od miopije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Briga za dobar vid počinje od najranije dobi djeteta!

Essilor Hrvatska podržava globalnu kampanju s fokusom na djecu i na lokalnoj razini. U suradnji s Košarkaškim Klubom Vučići provodi se kampanja jednostavne provjere oštrine vida djeci, što je bitan prvi preventivni korak prema pravom dijagnostičkom okulističkom pregledu i pravovremenoj reakciji na korekciju vida. Kroz ovu suradnju je obuhvaćeno 400 školske djece iz 16 osnovnih škola. Polaznici K.K. Vučići obilježili su  Svjetski dan vida uz prijateljske košarkaške utakmice, u dobrom sportskom duhu i pratnju Essilora, a pridružio im se i poznati košarkaš  Mario Stojić. Glavna misija ove suradnje je osvještavanje djece i roditelja o važnosti dobrog vida i pravovremenoj reakciji na dijagnosticirane probleme.

Image
Foto: PROMO

Provjerite vid djetetu!

Loš vid utječe na djetetove obaveze, školske i izvanškolske, na samopouzdanje i društveni život. Svakodnevno, bezbroj djece s naporom obavlja dnevne zadatke samo zato što nemaju korigiran vid. Izuzetno je bitno da čim se problem uoči, dijete odvedete na pregled kod stručne osobe kako bi se utvrdila dijagnoza i na vrijeme odreagiralo s odgovarajućim rješenjem. Proaktivni djelovanjem vraćamo djeci život u fokus.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Provjerite besplatno oštrinu vida u označenim partner optikama

I ove je godine, već tradicijski pokrenuta i nacionalna kampanja besplatne provjere vida građanima diljem Hrvatske. Provjere će se vršiti u velikom broju optika tijekom listopada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Redovite provjere  prvi su korak u prevenciji zdravog vida, stoga brinite o svojim očima i redovito ih provjeravajte. #PutVisionFirst

www.essilor.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo