najviši standardi u proizvodnji /

Vodeći hrvatski proizvođač svježe tjestenine 'Naše klasje' u Zaprešiću otvorio novi proizvodni pogon vrijedan 38 milijuna kuna

Image
Foto: Jurica Galoić

U mjestu Kupljenovu pored Zaprešića službeno je otvoren novi proizvodni pogon vodećeg hrvatskog proizvođača svježe tjestenine, tvrtke „Naše klasje“.

14.10.2019.
10:00
Jurica Galoić
VOYO logo

Novi modernizirani pogon otvorili su potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske Davor Božinović, predsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK) Luka Burilović, gradonačelnik grada Zaprešića Željko Turk te vlasnik i direktor tvrtke „Naše klasje“ Zoran Šimunić.

Do sada su se dva ključna proizvoda tvrtke „Naše klasje“, sirovine za pekarstvo i svježa tjestenina koja se na tržištu nalazi pod brendom Aurelia proizvodila u dvije tvornice, no zahvaljujući organskom rastu i izvoznoj orijentaciji te kombinaciji podrške lokalne zajednice i Europskih fondova tvrtka je stvorila preduvjete za novi investicijski iskorak. Ukupna investicija u novi proizvodni pogon te izgradnju i opremanje, iznosi više od  38 milijuna kuna, a ostvareno je pravo na sufinanciranje iz Europskog fonda za regionalni razvoj u iznosu od oko 15 milijuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Jurica Galoić

„Prehrambena industrija ostvaruje najveći udio u ukupnoj zaposlenosti i BDP-u. Udio poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda u ukupnom je robnom izvozu u 2018. godini iznosio 14 posto. Proizvodnja tjestenine u Hrvatskoj već je prije dvadesetak godina suočena s povećanom konkurencijom zbog liberalizacije tržišta. Neki su poduzetnici tu otvorenost tržišta prepoznali kao priliku te ulaganjem u nove kapacitete pokazali kako povećati proizvodnju i izvoz unatoč konstantnom uvoznom pritisku. Jedan je od tih poduzetnika i naš domaćin, gospodin Šimunić. Danas je tvrtka Naše klasje najveći proizvođač svježe tjestenine u Hrvatskoj. Velik se dio njihovih proizvoda izvozi, i to na najzahtjevnija europska tržišta“, istaknuo je predsjednik HGK Luka Burilović.

Vlasnik i direktor tvrtke „Naše klasje“ Zoran Šimunić u govoru na otvorenju naglasio je važnost razvojne strategije tvrtke Naše klasje koja se temelji na 5 važnih smjernica — suradnji znanstvenika i poduzetnika, suradnji malih poduzetnika i tržišnih lidera, izvozu, informatizaciji te poštovanju prema zaposlenicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Ključ uspjeha u poduzetništvu počiva na znanju jer bez specifičnih znanja koja se mogu tržišno vrednovati nema smisla ulaziti u poduzetništvo. Pored vlastitog znanja, znanje se može steći i suradnjom s onima koji ga imaju stoga je suradnja znanstvenika i poduzetnika od iznimne važnosti. Tvrtka Naše klasje uspješno surađuje s Prehrambeno-biotehnološkim fakultetom u Zagrebu s kojim smo ostvarili značajan komercijalni i tehnološko-inovativni iskorak. Posebno bih istaknuo važnost suradnje malih poduzetnika i velikih kompanija. U mnogim usporedbama sa zapadnom Europom ističe se značaj i snaga malih i srednjih poduzetnika, ali rijetko se kaže da je veliki broj malih i srednjih poduzetnika snažno oslonjen na velike sustave, tj. na tržišne lidere. Takvi ekonomski odnosi su obostrano korisni jer malima rješavaju najkritičnije pitanje, a to je prodaja, a velikima smanjuju njihovu slabost, a to je tromost. Mali dolaze do tržišta, a veliki dobivaju na fleksibilnosti. U prvih 6 godina proizvodnje svježe tjestenine ostvarili smo uspješnu suradnju s Dukatom koji se bavio prodajom, logistikom i promocijom, a Naše klasje se moglo fokusirati na razvoj i proizvodnju inovativnih proizvoda. Suradnja s Dukatom na našim početcima,  uvelike nam je olakšala samostalni izlazak na tržište s Aurelia brandom svježe tjestenine, 2010. godine. Treća smjernica na kojoj se temelji poslovna filozofija naše tvrtke je izvoz. Trenutno se izvozi 35% proizvodnje, a cilj je da Aurelia svježa tjestenina postane značajan brand na tržištima od Jadrana do Baltika. Tvrtka Naše klasje izvozi na 10 tržišta od Grčke do Njemačke, a radostan sam da smo nedavno potpisali i ugovor za izlazak na švedsko tržište. Kao bitan faktor istaknuo bih i informatizaciju jer ona nema alternative, a ove godine uloženo je 1,20 milijuna kuna u novi softwear kako bi još bolje upravljali potencijalima nove tvornice. I na kraju, uspjeh ne stvaraju poduzeća, njega stvaraju ljudi pa ovom prilikom zahvaljujem svim bivšim i sadašnjim zaposlenicima koji su svojim trudom, radom, vještinama i znanjima pridonijeli uspješnosti tvrtke Naše klasje“, istaknuo je Zoran Šimunić, direktor i vlasnik tvrtke „Naše klasje“.

Image
Foto: Jurica Galoić

Za odabir lokacije izgradnje tvornice od iznimne važnosti je bila podrška grada Zaprešića i gradonačelnika Željka Turka koji su stvorili osnovne preduvjete za realizaciju investicije. Novi pogon omogućit će tvrtki da i dalje ulaže u inovacije, kako u nove tehnologije tako i u nove inovativne proizvode. Tvrtka „Naše klasje“ osim o kvaliteti svojih proizvoda iznimnu brigu vodi i o okolišu, a dobitnica je i mnogobrojnih domaćih i međunarodnih nagrada i priznanja za kvalitetu svojih proizvoda kao i certifikata koji potvrđuju najviše standarde u proizvodnji: Izvorno hrvatsko, Hrvatska kvaliteta, Superior Taste by International taste and quality Institute Brisel, International featured standard, HACCP, ISO, HALAL i KOŠER.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo