Provlače se kartice, prazne novčanici i zamataju darovi. Tako, uz neizostavnu gužvu, izgleda dan u trgovačkom centru. A sve bi darove bilo puno lakše birati kad bi se dobilo na lotu.
A kao da su dobili jackpot vlasnici trgovačkih centara. Oni koje smo kontaktirali svi redom bilježe rast, a očekuju ga i dalje.
U Rijeci protekli je vikend bilo pet posto više posjetitelja. U glavni osječki centar na dan se nagura, kažu, znatno više od prosječnih 12 tisuća ljudi.
U Splitu predviđaju rast potrošnje od 10 posto u odnosu na lanjski prosinac, a tako je i u Zagrebu. Avenue Mallom posljednjih je dana prošlo na desetke tisuća ljudi.
"Zadnjih dana nama su brojke od 20 do 25 tisuća dnevno, kao što sam rekao 20 do 25 posto bolje nego prošle godine", rekao nam je Gordan Beideck, direktor zagrebačkog Avenue Malla.
U prosincu se najviše troši na igračke, kozmetiku, odjeću i obuću, hranu i tehniku. I to uglavnom da se usreći druge.
U Gospodarskoj komori procjenjuju da će Hrvati potrošiti više nego lani, ukupno 11,5 milijardi kuna.