KORAK NAPRIJED /

Veliko priznanje! Hrvatska u New Yorku među najtraženijim turističkim destinacijama

Image
Foto: Grgo Jelavić/Pixsell

New York Times Travel Show obiđe više od 35 tisuća posjetitelja koji razgledavaju ponudu više od 700 izlagača iz 175 zemalja

25.1.2020.
17:01
Grgo Jelavić/Pixsell
VOYO logo

Hrvatska turistička zajednica (HTZ), koja sudjeluje na sajmu turizma New York Times Travel Show u New Yorku od 24. do 26. siječnja, ocijenila je da je Hrvatska među najtraženijim turističkim destinacijama, te da o tome govore rezultati istraživanja tržišta i najave bukinga glavnih turističkih udruženja, piše Splitski dnevnik.

Sajam je obišao i direktor HTZ-a KristjanStaničić, a od hrvatskih subjekata svoju ponudu u New Yorku predstavljaju i turističke zajednice grada Zagreba, Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Zadarske i Ličko-senjske županije,priopćeno je iz HTZ-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu u New Yorku od strateškog je značaja posebice ako znamo da američko tržište za Hrvatsku predstavlja jedno od najvažnijih dalekih tržišta s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Nastavak letenja American Airlinesa na relaciji Philadelphia – Dubrovnik dodatno će potaknuti turistički promet iz SAD-a u ovoj godini, a krajnji cilj na kojem intenzivno radimo je jače zračno povezivanje SAD-a i Hrvatske", poručio je direktor Staničić.

Istaknuo je da je u Hrvatskoj tijekom prošle godine zabilježeno 655 tisuća dolazaka i više od 1,8 milijuna noćenjaameričkihturista, što predstavlja godišnji rast prometa od 12 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tijekom boravka u New Yorku direktor HTZ-a Staničić susreo se s predstavnicima Travel Show Marketing Group, kompanije koja se specijalizirala kao neovisni organizator događanja, a turističke subjekte, kupce i prodavače okupljaju na forumima koje organiziraju diljem svijeta. Tema sastanka odnosila se na mogućnost hrvatskog domaćinstva Travel Agent Foruma u 2021. godini kada bi, procjenjuje se, forum okupio 90 europskih dobavljača i turističkih partnera te oko 150 turističkih agencija iz SAD-a.

"Ovogodišnji nastup na New York Times Travel Showu potvrdio je popularnost Hrvatske kao vodeće rastuće destinacije za Amerikance te najavio još jednu uspješnu godinu s dvoznamenkastim rastom dolazaka i noćenja iz SAD-a. Hrvatska je uistinu jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija, a u prilog tome govore rezultati istraživanja tržišta i najave bukinga glavnih turističkih udruženja kao što su USTOA, Virtuoso, Signature Travel Network i Travel Leaders Group te brojni članci u vodećim američkim medijima poput The New York Times, Los Angeles Times, National Geographic, Financial Times, Conde Nast Traveler, Travel + Leisure, USA Today", izjavila je direktorica predstavništva HTZ-a u New Yorku InaRodin.

Image
Foto: Duško Jaramaz/Pixsell

Sastanak je održan i s predstavnicima platforme i mobilne aplikacije TravPRO MOBILE, prve takve vrste na tržištu koja povezuje mobilno učenje i prodaju. Radi se o programu obuke agenata i prodajnog savjetovanja, a koji je osmišljen kako bi pomogao agentima u još učinkovitijoj prodaji destinacija. Trenutno pružaju usluge za više od 60.000 profesionalnih putničkih savjetnika iz SAD-a, a suradnju ostvaruju i s vodećom B2B putničkom agencijom u Kini, Dragon Trail Interactive.

Inače, kao glavni trendovi u putovanju Amerikanaca u prošloj godini su multi generacijsko putovanje, otkrivanje novih destinacija i autentičnih iskustava – "Live Like A Local" iskustvo, "transformacijsko" putovanje, odgovorniturizam, aktivni turizam te krstarenja. Amerikanci u Hrvatskoj posebno vole posjete prirodnim i kulturnim atrakcijama s naglaskom na UNESCO lokalitete, nautički turizam, aktivni odmor te posebno posjete lokacijama gdje je snimana poznata HBO serija Game of Thrones, ali i eno-gastronomska iskustva. Najviše posjećuju Dubrovnik, Split i Zagreb.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

New York Times Travel Show obiđe više od 35 tisuća posjetitelja koji razgledavaju ponudu više od 700 izlagača iz 175 zemalja svijeta što ovaj sajam čini najvećim turističkim sajmom u Sjevernoj Americi, navodi Splitski dnevnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo