Uspjeh kakav se rijetko viđa: Hrvatski brend pomeo konkurenciju

14.1.2015.
7:21
VOYO logo

Potrvdio je to jedan od dva vlasnika franšize Surf'n'FriesAndrija Čolaka, koji ističe da će im nagrada biti uručena u sklopu završnice svjetskog natjecanja "NextGen Franchising" u Las Vegasu od 15. do 18. veljače.

Na tom natjecanju za najbolje svjetske nove franšize sudjelovalo je 100-tinjak natjecatelja-studenata i mladih poduzetnika franšizera iz 38 zemalja svijeta. Surf'n'Fries, kao jedan od pobjednika, u Las Vegasu će sredinom veljače imati priliku svoj koncept predstaviti i brojnim prestižnim svjetskim franšiznim lancima i kompanijama, ističe Čolak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz Čolaka, iza te franšize stoji i Denis Polić. Sjedište im je u Rijeci, a danas ta franšiza postoji u više od 10 zemalja svijeta te se smatra i jednom od najuspješnijih prehrambenih franšiza iz ove regije, piše Liderpress.hr.

Zapošljavaju između 300 i 400 ljudi

Čolak kaže i da su prvi brend u svijetu koji je predstavio tehnologiju pripreme krumpirića bez ulja, vrućim zrakom, što je i osnova njihova posla i uspjeha, a već su i prije nagrađivani za inovativnost po pitanju rješenja ambalaže u koju stavljaju krumpiriće, poznata i kao "on the go".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Surf'n'Fries zapošljava između 300 i 400 djelatnika, a u 2014. je ostvario rast poslovanja od 16,5 posto. Otvorio je objekte u četiri nove zemlje (Njemačka, Crna Gora, Mađarska i Makedonija), a ove godine otvorili i prvi objekt izvan regije i Europe, u Vijetnamu u Hanoju, što smatraju posebnim uspjehom i izazovom.

http://liderpress.hr/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/hrvatski-fransizni-brend-surfnfries-stigao-i-u-vijetnam/

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo