Zatvoren je takozvani 'data room' Uljanik grupe koji je u proteklih mjesec dana obišlo barem pet potencijalnih investitora. Sudbina Uljanika sada ovisi o ozbiljnosti tih ulagača, ali i pomoći države kako bi se premostilo još nekoliko mjeseci do odobravanja programa restrukturiranja.
"Zadnji razgovori, proteklih tjedan dana pogotovo, i na te menadžment prezentacije i razgovore neposredno s potencijalnim partnerima gdje se pokazuje sve veći i veći interes i najavljuju ozbiljne ponude. Ja sam optimističan, ali sam i realan", kazao je Emil Bulić, predsjednik uprave Uljanik grupe.
No, vjeru ne gube i do konačne odluke izabrali su rad na oporavku pulskog diva.
Samir Hadžić, predsjednik NO Uljanik grupe za RTL Danas je kazao: "Ovi ljudi rade četvrti, peti mjesec bez plaće, iza nas je brod koji bruji, to samo pokazuje koliko ljudima taj Uljanik znači."
A inženjeri se prisjećaju i zlatnih vremena kada je ovo brodogradilište bilo poznato kao Rolls Royce na moru. "Mogu samo reći da je Uljanik bio jedna avangarda na svjetskom nivou", prisjetio se Đani Dundara, inženjer Uljanik grupe.
Za originalne inovacije koje smanjuju vrijeme i troškove izrade, štede gorivo i postižu bolje performanse Uljanik je višestruko nagrađivan.
"Ne tako davno, pred nekih dvadesetak godina kada je ušao u segment car carriera Uljanik je predstavljao nekih 15% cijelog segmenta car carriera na svjetskoj razini", dodao je Bulić.
A svjetska industrija to i danas prepoznaje.
Raymond Lygre, projektni manager Palfinger Marine, Norveška je optimističan: "Moja nada je da će netko preuzeti odgovornost i uvidjeti važnost održavanja Uljanika na životu", i dodaje: "bez industrije nema ni kvalitetnog života, pogotovo u ovom kraju.