Riječ je o čeličnom jedrenjaku koji će svjetskim morima ploviti isključivo na jedra (full mast rigged ship)., a pomoćne strojeve koristit će tek kod manevara u lukama, piše Slobodna Dalmacija.
Iznad palube budućeg najvećeg svjetskog jedrenjaka put neba uzdizat će se pet golemih jarbola s jedrima ukupne površine od 6.400 metara četvornih.
Zbog svoje dužine od 162 metra škverani će ovaj jedrenjak graditi na navozu.
Luksuzni kruzing po oceanima
Moći će primiti 312 putnika u 156 luksuzno opremljenih kabina o kojima će se brinuti 138 članova posade. Jedrenjak će biti namijenjen luksuznom kruzingu po svjetskim oceanima za bogatu klijentelu.
Isporuka jedrenjaka planirana je za proljeće 2017. godine, a, kako doznajemo, u opciji je izgradnja još jednog jedrenjaka za istog naručitelja s Bahama.
Budući jedrenjak, koji će nesumnjivo biti remek djelo splitske i hrvatske brodogradnje, vrijedan je astronomskih pola milijarde kuna ili oko 80 milijuna eura.