LOŠA REKLAMA ZA LIJEPU NAŠU /

Turisti šokirani različitim cijenama za domaće i strance: 'Pa mi smo opljačkani!'

Cijene voća i povrća na obali znaju biti višestruko više nego što je realno. Ista stvar je i ugostiteljskim objektima. Turisti to možda mogu pratiti - ali domaći sigurno ne. No, ima i tu rješenja

21.7.2015.
19:47
VOYO logo

Ista šalica kave - druga cijena, a sve je stvar načina na koji se naručuje. Ukoliko gost na hrvatskom jeziku naruči - dobije popust, u suprotnom cijena ostaje ista kao i na cjeniku.

"Cjenici su za za strance, naši domaći gosti imaju 20 posto popusta. Oni su ipak stalni gosti koji su tu tijekom cijele godine dok stranci dođu i odu", kaže splitska konobarica Antonija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No što na ovakav način naplate kažu sami turisti.

"To je veliki šok, zaista nisam znala. Iznenađena sam to stvarno nije dobro, zaista sam razočarana", rekla nam je Amelie iz Francuske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nisam znala za to, prilično sam šokirana, očito smo opljačkani", smatra Eve.

"Mislim da nije tako, to je za svakoga ista cjena", uvjeren je Josip iz Njemačke.

Ali Josip nije u pravu, cijenu reguliraju ugostitelji i oni mogu odlučiti kome žele dati popust, a kome ne.

"Na komplet račun mi plaćamo porez i jednostavno od naše zarade recimo 20 posto se odričemo u korist naših domaćih gostiju", objašnjava voditelj restorana Marko Kardum.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U sezoni izgleda sve kao domino efekt, cijene namirnica rastu, pa odmah poskupljuje i gotov obrok u restoranu, a da bi se pridobili i domaći gosti, kažu ugostitelji, ovakav način naplate trebao se uvesti.

"Ja mislim da domaći zaslužuju jeftinije cijene jer je naš standard dosta niži nego strani", kaže Splićanin Ivica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Splićani iako ne vole priznati da su povlašteni pozdravljaju popuste, a ugostitelji poene skupljaju na domaćim gostima koji će dolazati tijekom cijele godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo