sastanak ministra i gradonačelnika /

Tomašević o imenovanju Uprave Holdinga bez natječaja: 'Nismo prekršili obećanje. Imali smo dvije opcije'

Image
Foto: Robert Anic/PIXSELL

Na sastanku su bili i predstavnici brojnih ministarstava

15.6.2021.
10:58
Robert Anic/PIXSELL
VOYO logo

Ministar prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine Darko Horvat i gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević jutros su održali radni sastanak na temu dinamike provedbe bespovratnih sredstava iz Fonda solidarnosti Europske unije, vezano uz obnovu zgrada oštećenih potresom.

Raspisani javni pozivi

''5,1 milijarda kuna koje smo uspjeli ishoditi temeljem aplikacije. Napomenut ću da smo snimili štetu i aplikacija po pitanju petrinjskog potresa je također u Bruxellesu. Do kraja sedmog mjeseca očekujemo  prve informacije o tome što od toga je prihvatljiv trošak i koliki će to volumen sredstava u ovoj drugoj aplikaciji stići za sanaciju šteta petrinjskog potresa'', rekao je ministar Horvat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Današnja koordinacija završila je unutar sat vremena, jer su sve nedoumice razjašnjene. Javni pozivi su svi raspisani. Zajednička nacionalna pravila više nemaju potrebe za radikalnim zahvatima i provedbama. Kreće bitka s vremenom'', komentirao je Horvat. 

Image
Otkriveno i kakvo je financijsko stanje /

Imenovana nova Uprava i Nadzorni odbor Zagrebačkog holdinga: 'Potrebno je hitno i neodgodivo djelovanje'

Image
Otkriveno i kakvo je financijsko stanje /

Imenovana nova Uprava i Nadzorni odbor Zagrebačkog holdinga: 'Potrebno je hitno i neodgodivo djelovanje'

Tomašević govorio je o obnovi odgojno obrazovnih ustavnova, voodopskrbe i odvodnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Ne možemo si dozvoliti da novac iz Fonda solidarnosti ne ostane neiskorišten'', rekao je Tomašević.

''Iz Fonda ne možemo namiriti sve prema privatnim vlasnicima, izvori su drugačiji. Program mjera u sljedećih 14 dana će ići na javnu raspravu'', najavio je gradonačelnik.

''Imat ćemo danas jedan operativni sastanak i oko rješavanja problema građevinskog otpada koji nastaje nakon potresa. Kao što je ministar najavio, idući tjedan bi sjeli i prolazili kako ubrzati operativno i proceduralno obnovu u Zagrebu. Onda bi imali Fond i sve druge institucije koje su sada prema zakonu definirane kao dionici u tom procesu obnove'', rekao je gradonačelnik.

Imenovan minimalni broj članova Uprave

Tomašević je progovorio i o Holdingu i odgovorio je na pitanje je li prekršio predizborno obećanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''U situaciji gdje vas zatekne izvješće koje je bilo nedavno objavljeno sa 305 milijuna gubitka, imali smo dvije opcije. Ili ostaviti staru upravu, koja očito stvar nije stavila pod kontrolu ili razriješiti staru Upravu i ostaviti Zagrebački holding bez Uprave nekoliko mjeseci koliko bi trajao javni natječaj'', napomenuo je Tomašević.

''U toj situaciji odlučili smo da je najodgovornije rješenje imenovati minimalni broj članova Uprave, kao i minimalni član Nadzornog odbora kako bi se odmah počeo uvoditi red. A raspisati javni natječaj za ostala tri člana Uprave'', dodao je Tomašević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Zagrebački Holding i Grad Zagreb su sustav spojenih posuda. Sve ono što je financijski loše u Holdingu se direktno odnosi na Grad i obrnuto. Zato smo zaključili da moramo brzo djelovati i povukli smo potez koji smo povukli. Dobili smo mandat da rješavamo probleme i to je po nama bilo najodgovornije u ovoj situaciji'', rekao je Tomašević.

Izjavio je da vjeruje da nije prekršio obećanje.

''Smatram da nismo. Ovo je bila mjera koja je bila nužna u situaciji u kojoj se nalazimo'', kazao je Tomašević.

Tomašević je rekao kako će biti izravnim imenovanja ako će biti neka hitna situacija u gradskim poduzećima, ali će to biti iznimke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Za direktore javnih poduzeća, za direktore podružnice Holdinga, su javni natječaji. Osim toga ako gledamo, za Nadzorni odbor, mi nismo niti obećali da ćemo imati javni natječaj, ali svejedno ćemo ga sad imati'', kazao je Tomašević.

Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo