Sutra, 12. travnja započinje središnji nacionalni festival posvećen oglašavanju - Dani komunikacija. I ove godine će posjetitelji moći očekivati vruće teme iz industrije vezane za tehnologiju, inovacije, revolucionarne ideje i upravljanje podacima, što samo potvrđuje svoju poziciju nezaobilaznog događanja koje okuplja razne profesionalce i stručnjake iz komunikacijske industrije.
Nakon što je prošlogodišnje izdanje festivala oborilo sve rekorde posjećenosti i zadovoljstva sudionika, ovogodišnje, šesto izdanje bit će još ambicioznije - od 12. do 15. travnja 2018. godine u hotelu Loneu Rovinju pridružit će nam se velika imena stručnjaka koji diktiraju trendove i budućnost naše industrije.
Među prvim najavljenim imenima su globalni kreativni direktor Twittera Jayanta Jenkins koji će govoriti o temi "Trying To Be Cool (As A Brand) Is Uncool" te Brad Parscale, direktor za digitalne medije predsjedničke kampanje Donalda Trumpa. Parscale ima gotovo 20 godina iskustva u strategijama digitalnih medija te je danas predsjednik tvrtke Parscale Strategy koja se bavi političkim consultinom i digitalnim medijima. Održat će predavanje pod nazivom "The Future of data-Driven Advertising".
Valja spomenuti i Susan Bennet, originalni glas iza Siri, megapopularne aplikacije za iPhone. U svom predavanju "Accidentally Famous" govorit će o tome kako je dospjela u posao sinkroniziranja glasova, a posjetiteljima će usto otkriti nekoliko nepoznatih detalja o Siri, samom snimanju i voiceover businessu.
Graham Fink će, kao multimedijski umjetnik i jedan od najnagrađivanijih kreativaca modernog svijeta, posjetiteljima u svom predavanju "Can An Analogue Chicken Lay A Digital Egg?" govoriti o tome kako AI utječe na evoluciju ideja. Fokusira se na ideje podsvijesti i kreativnosti, a koristeći tehnologiju za novi pristup kreativnom izražaju, on "crta pogledom", točnije, stvara figurativne portrete očima uz pomoć posebnog softvera.
Za zagriženjake u problematiku oglašivačke industrije u digitalnom svijetu, preporuka je da posjete predavanje Laure Sophie Dornheim, direktorice komunikacija softverske tvrtke "eyeo" koja stoji iza projekta Adblock Plus, inače najpopularnije browser ekstenzije na svijetu. Laura će ponuditi odgovore na problematiku negativnog mišljenja korisnika, koristeći, primjerice, oglasne formate koji su prihvatljivi čak i Adblockovim izbirljivim korisnicima.
A rijetko tko se može pohvaliti da je predsjedavao ili sudjelovao u radu žirija na PR međunarodnim festivalima. Upravo takvo dugogodišnje iskustvo dovelo ju je u sam vrh PR i kreativne industrije. Gabriela Lungu održat će predavanje pod nazivom "Leading For Creative Excellence – What PR And AD Pros Could Learn From Each Other" u kojemu će otkriti kako jasnije razumjeti integraciju dviju disciplina te odgovarati na pitanja kojih će zasigurno biti pregršt.
Cijeli program možete pogledati OVDJE.
Osim ovih vrhunskih govornika, ovaj živopisni festival poznat je i po nagradama Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions Croatia koje struka dodjeljuje najboljima u industriji za posebna postignuća i izvanredno tržišno komuniciranje. Večeri će svakako obilježiti dobar provod, nezaboravni koncerti i partiji.
Ako ste spremni za nezaboravan provod u samo par klikova, možete se prijaviti OVDJE.