MUP KONAČNO PREISPITUJE ZAKONITOST: Tko stoji iza privatne tvrtke koja zarađuje milijune na državnim poslovima?
''Zakon se uglavnom bavi prekršajnim odredbama, tehničkim stvarima, ali neće riješiti probleme koji muče naše cestovne prijevoznike'', rekao je Bunjac dodajući da se zakonom ne suzbija nelojalna konkurencija.
'U Sloveniji košta 97 eura a u Hrvatskoj više od 500'
Primjer za to je cijena za tehnički pregled vozila koji, navodi, u Sloveniji košta 97 eura a u Hrvatskoj više od 500, dok se u Njemačkoj tehnički pregled obavlja svake dvije godine, a i jeftiniji je nego u Hrvatskoj, a kod nas se mora obavljati svake godine.
''Netko je dopustio da se uspostavi monopol, da se jedna tvrtka s javnim ovlastima da u ruke privatnicima koji su povezani s politikom. Ta se tvrtka zove Centar za vozila, koji godišnje uprihodi između 400 i 500 milijuna kuna, ima fiktivne vlasnike, a stvarni vlasnici su iz redova jedne stranke koja puni privatne džepove na račun MUP-a i državnog proračuna. Vlasnička struktura centra za vozila ide do samog državnog vrha'', rekao je Bunjac pitavši tko je dopustio da jedna tvrtka ima monopol nad cijelim tržištem, tko štiti te ljude, kako se oni zovu i ''ima li ova Vlada hrabrosti u raščišćavanju ovakvog žalosnog stanja''.
Na to mu je odgovorio zastupnik iz redova Mosta Miro Bulj.
''Ako su ti podaci točni, dajem vam podršku, da MUP, DORH… utvrde tko je vlasnik, tko sisa pare iz našeg proračuna i da se sve provjeri ako je ovo istina, a vjerujem da je kolega Bunjac rekao provjerene informacije'', kazao je Bulj.
I predsjednik Sabora Božo Petrov pozvao je Bunjca i ostale zastupnike da reagiraju na ova saznanja.
''Budući da je kolega zastupnik iznio dosta ozbiljne informacije, volio bih da se ne zaustavi na tome, nego da se po tom pitanju kolega zastupnik i drugi uključe, a ne da to ostane samo na razini rasprave i stjecanja političkih bodova'', rekao je Petrov.
'Koja je vlasnička struktura CZV-a?'
I mediji su od Bunjca tražili dodatno pojašnjenje njegove diskusije.
''Ključno, koja je vlasnička struktura CZV-a i na koji način je ta privatna tvrtka dobila javne ovlasti i praktički monopol na tehničke preglede u Hrvatskoj. (Radi se o prihodima cca 450 milijuna kuna). Ako ne dobijem zadovoljavajuće odgovore sljedećih dana iskoristit ću svoja zastupnička prava da saznam potrebne informacije i po potrebi obavijestim nadležne institucije'', odgovorio je Bunjac za Dnevnik.hr.