Slavna imena prošlosti hrvatskog identiteta interijera (Lubinsky, Feller, Kovačić, Hržić, Kauzlarić) daju nam nadu da i sadašnjost možemo učiniti prepoznatljivom i poznatom.
Suradnja će uključivati i studente dizajna kojima je to prilika za izravan ulazak na tržište rada i pokazivanje vlastite kreativnosti na konkretnim primjerima i problemima iz prakse.
Planiraju se otvoriti u svim poslovnicama Tepih centra tkzv.“ dizajn corneri“ – u kojima svi kupci mogu dobiti stručne dizajnerske savjete mladih kreativaca.
Na panelu održanom 9.11. 2018 u Westinu o načinu suradnje, mogućnostima brendiranja hrvatskog dizajna interijera koji ima bogatu povijest govorili su redoviti profesori Studija dizajna: prof.dr.sc. Feđa Vukić i prof. Mladen Orešić te direktor Tepih Centra Goran Fric .
Profesor Feđa Vukić autor je knjige „Stoljeće hrvatskog dizajna" prevedene 1997. godine i na engleski jezik. Autor je sveučilišnog udžbenika „Teorija i povijest dizajna – kritička antologija", 2012. i knjige „The Other Design History" 2015
MLADEN OREŠIĆ, redoviti profesor pedagoškim radom bavi se kao profesor-mentor na kolegiju Projektiranje-industrijski dizajn. Voditelj je mnogih projekata i suradnji Studija dizajna sa gospodarstvom kao „Dizajnom do brenda“, „Šest pogleda na sobu“ i „Dizajner i obrtnik“.
GORAN FRIC – direktor je TEPIH CENTRA – vodeće tvrtke u regiji za podne obloge, zavjese i opremanju poslovnih objekata.
U panel raspravi je sudjelovao i Markica Stanušić, uspješni proizvođač namještaja iz Ancona Grupe.
TEPIH CENTAR u impresivnim brojkama :
24 godine postojanja,
10 poslovnica u 7 najvećih gradova u RH, te čak
9 miliona 762 tisuće i 400 m2 ugrađenih podnih obloga