Studenti rado biraju i promoviraju Bernays najviše zahvaljujući spoju teorije i prakse koji im omogućava stjecanje znanja i iskustvo kroz jedinstveno razrađen sustav stručne prakse, i to od prve godine studija. Studenti tako biraju praksu u više od 70 Bernaysovih partnera, među kojima se nalaze neki od najvećih hrvatskih medija, marketinških agencija i agencija za odnose s javnošću te brojnih domaćih i stranih tvrtki. Potvrda kvalitete ovakva načina obrazovanja jest činjenica da je gotovo 20 % studenata koje je otišlo na praksu u partnerske institucije pronašlo trajniji angažman već za vrijeme studija. Na taj se način stvaraju nove generacije komunikacijskih stručnjaka koji kontinuirano stječu praktično znanje i upoznaju potencijalne poslodavce, što je rijetki primjer povezivanja obrazovnoga sustava i tržišta u hrvatskome obrazovnom sustavu.
Važno je također istaknuti da su potencijalni poslodavci i predavači na Bernaysu domaći i inozemni stručnjaci iz znanosti i prakse. U obrazovanju i zapošljavanju novih generacija stručnjaka za odnose s javnošću izravno sudjeluju znanstvenici, vlasnici i direktori regionalnih agencija za odnose s javnošću, direktori domaćih i stranih tvrtki te brojni savjetnici za komuniciranje iz nevladina sektora, državnih institucija i političkih stranaka. Bernays tako jedini u Hrvatskoj izvodi cjelovito specijalizirano obrazovanje iz komunikacijskoga menadžmenta i odnosa s javnošću prilagođeno stvarnim potrebama tržišta. Na taj se način u svome okružju Bernays pozicionira kao mjesto stjecanja potrebnih znanja i vještina za početak i razvoj karijere u dinamičnoj industriji komunikacija.
Upisi su u tijeku, a svi detalji se nalaze na linku.