Zoran Šprajc i ekipa 'Stanja nacije' s RTL-a uključila se u natječaj Hrvatske turističke zajednice kojim se traži novi turistički slogan. Štoviše, Šprajc tvrdi da upravo 'Stanje nacije' ima pobjednički turistički slogan. Točnije, nekoliko njih.
'''Hrvatska puna života' više neće biti naš turistički slogan, odlučio je HTZ. Što je i posve razumljivo, jer nakon što je iz Hrvatske u zadnjih deset godina otišlo pola milijuna ljudi, stvarno je malo nezgodno reći da je Hrvatska puna života'', mudro je zaključio Šprajc.
'Dođite k nama ili ćemo mi k vama'
Pa je nastavio: ''HTZ, ne HDZ - oni ne daju nego uzimaju nagrade - za novi slogan nudi 300 tisuća eura. Za taj novac vrijedi se potruditi pa smo se i mi uključili. Evo, primjerice, aktualni slogan za zapadnoeurpsko tržište mogao bi biti: 'Dođite k nama ili ćemo mi k vama'. A s obzirom na naša dostignuća u korupciji, umjesto slogana 'Croatia full of life' slogan bi mogao biti 'Croatia, full of corruption'. Za promociju Hrvatske u Srbiji, slogan bi mogao biti 'Dođite, vaše njive ionako su ovdje' ili 'Ne brinite, bušimo gume, a ne ljude'. Za BiH bi mogli imati slogan 'Kod nas je cijela zemlja ne-um'. za Kosovo bismo mogli imati slogan 'Dođite, vaša obitelj već je tu'. A za promociju u Crnoj Gori, slogan HTZ-a mogao bi biti 'Dubrovnik - pun pogodak''', nabrojao je Šprajc 'pobjedničke' slogane smišljene u 'Stanju nacije'.