Poplava luftića /

Ružičasti plamenci, labudovi, jednorozi: Direkt otkriva tajnu manije jumbo luftića na plažama i društvenim mrežama

Image
Foto: Screenshot

Nema tko ih nema, nema tko se na njima nije slikao ili pak kritizirao. U čemu je tajna da ih ni HGSS nije zaobišao?

7.8.2017.
22:45
Screenshot
VOYO logo

Teži tek tri kilograma, ali može ponijeti čak 100. Prosječan flamingo dugačak je 220 centimetara, a širok 175. I nijedna krafna ni lubenica nisu mu ni do koljena. barem tako kažu stručnjaci. 

"Najcjenjeniji je taj flamingo. Da, najcjenjeniji je, najveći, za tri osobe je, najveći je hit!", kaže prodavač Paško Čibarić. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Paško ih je u Crikvenici već prodao stotine. Zbog jarkih boja i divovskih dimenzija plamence, labudove i jednoroge nemoguće je ne primijetiti.
Obožavaju ih Hrvati, ali i turisti, koji tvrde da je ležanje na divovskom ružičastom plamencu - neopisivo.   

Samo na Instragramu fotografije s flamingosima i labudovima broje se u milijunima, a očekivano lajkove na njima najviše skupljaju žene. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pretežno Vam to uzimaju mlade djevojke ili njihovi dečki kao poklon, kao neku zezanciju, to je hit!", kaže Čibarić.

Plamenci, krafna, ananas, kaktus - više od 30 modela luftića moguće je kupiti i u online trgovinama. Ali izležavanje na njima košta. Luftići stoje između 200 i 600 kuna, a za najpopularnijeg flaminga postoje čak i liste čekanja.

U svim bojama i veličinama luftići se kupuju i na kopnu. Ružičasti plamenac rasprodan je u i ovoj zagrebačkoj trgovini.  

"Ljudi ih traže i dalje iako je ljeto već pri kraju, mislili smo da će to nekako stat, međutim i dalje se traže. Uskoro će doći i nova količina. Ne znamo trenutno broj prodanih, ali koliko god mi napunimo police - to se jako brzo proda.", tvrdi prodavačica Maša Borić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Manija se stvorila i oko ležanja na komadu pizze, sladoledu ili kaktusu. Trend su iskoristili i naši modni dizajneri, na zabavi kojoj su predstavili svoju liniju kupaćih kostima. Kažu, luftići su najpoželjniji modni dodatak ove sezone.

"Prvenstveno jer su jednostavno fotogenični, svatko tko je imao priliku poslikati uz takav luftmadrac je to iskoristio. Oni su takvi, zabavni, vraćaju nas u djetinjstvo, izgledjau ko neke velike ogromne igračke.", kaže modni dizajner Ivan Tandarić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve je, tvrde, krenulo na društvenim mrežama prije dvije godine.

"Sve curice su gledale modne blogerice kako se naslikavaju na zlatnom i crnom labudu na nekakvim bazenima, mondenim ljetovalištima i onda su htjele to prenijeti u svoje okruženje i danas na bilo koju plažu da odeš gore se prodaju ćevapi, a dolje se ljudi slikaju na zlatnom labudu i slično.", kaže modni dizajner Aleksandar Šekuljica. 

No o divovskim pticama nije lako brinuti pa se domišljato prevoze do plaže na krovu automobila, a zbrinjavaju se u lukama, vežu se za stabla pa čak i vise s prozora i jarbola. Nije ih zaobišao ni HGSS, koji turistima poručuje: držite se za njih, lakše ćemo vas pronaći. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike