Zagrebačka banka upozorava svoje klijente kako je u tijeku zlonamjerna kampanja u obliku lažnih SMS poruka koje imaju za cilj financijsku prijevaru, obavijestili su javnost danas iz te banke.
Prevaranti se lažno predstavljaju kao Zagrebačka banka te putem SMS-a pokušavaju navesti primatelje poruka da otvore poveznicu i unesu svoje podatke o kartici, broju tokena te kodove koje generira token. Na taj način pokušavaju stupiti u posjed podataka korisnika kojemu je poruka poslana.
Banke neće tražiti osjetljive informacije
"Prilikom primanja SMS poruka ili bilo kakvih sumnjivih zahtjeva za ažuriranje osobnih podataka, važno je biti oprezan i ne dijeliti nikakve podatke. Banka nikad neće tražiti osjetljive informacije o kartici (PIN, CVV broj itd.), tokenu (broj i kodove), ključeve za mobilno bankarstvo, presliku osobnih dokumenta i slično, putem SMS-a ili bilo kojeg drugog nepouzdanog kanala", kazali su iz Zagrebačke banke.
"Sigurnost i zaštita klijenata su imperativ Zagrebačke banke. Spomenute prijevare odmah su prijavljene nadležnim institucijama koje poduzimaju mjere kako bi ih otklonile. Banka poziva klijente da joj se obrate na broj telefona 01/3789 785 ili e-mail porukom na zaba@unicreditgroup.zaba.hr u slučaju sumnje na vjerodostojnost bilo koje poruke, maila ili poziva", kazali su.