U velikim poslovnim problemima našla se zagrebačka turistička agencija Kompas d.d., doznaje Hina. Uslijed ove krize agencija otkazuje već dogovorene programe putovanja za putnike, a poslovnice su zatvorene za klijente.
Teško stanje u Kompasu potvrdila je i Udruga putničkih agencija pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (UPA HGK).
"Do nas su došle informacije o problemima u Kompasu Zagreb, što smo primili sa žaljenjem", kazao je za Hinu u četvrtak predsjednik UPA HGK BorisŽgomba, ističući da ne može mnogo više komentirati jer nije upoznat s detaljima.
Kontakt s odgovornima nemoguć
Žgomba otkriva i kako je fizički i pismeni kontakt e-mailom putnika i partnera s odgovornim osobama zagrebačke agencije zadnjih dana teško ostvariv, praktički nemoguć.
"Ne mogu dobiti povratne informacije o onome što ih zanima, bilo da se radi o putovanju ili poslu", objašnjava Žgomba, ocjenjujući i da se tu "ne radi o obilježjima agencijskog poslovanja, nego vjerojatno i prije svega o odlukama vlasnika i menadžmenta te agencije".
Ipak, predsjednik UPA HGK se nada kako kriza u Kompasu neće izazvati veće tržišne poremećaje na domaćem agencijskom tržištu.
Tvrtka ima 50 zaposlenih
Hina neslužbeno doznaje da je Kompas Zagreb otkazao sva putovanja.
Vlasnicima Kompasa Zagreb, koji aktivno djeluje od sredine 1960-ih, u proljeće 2017. postalo je društvo Inspire Investments, koje je za račun fonda Inspire Fusion tada preuzelo 86 posto udjela u toj agenciji. Tvrtka ima 50-ak zaposlenih.
Napokon se oglasili
Tek nakon što je informacija procurila u medije, oglasili su se iz kompanije. Iz turističke agencije su kazali da su zbog tehničko procesnih razloga proteklih dana dio svojih putnika uputili na odgovarajuće osiguravajuće kuće da im financijski kompenziraju neispunjene ugovorne obveze, odgovorili su iz Kompasa Zagreb na upit Hine o problemima u poslovanju.
U svom odgovoru nisu se nijednom riječju osvrnuli na detalje poslovanja, pa niti o zatvaranju poslovnica kao ni budućim aktivnostima.