edukacija o iskoristivosti odnosa s javnošću /

Poziv na 1. Konferenciju o PR-u za male i srednje poduzetnike - PR Pitch

Image

Kako rade PR profesionalci i što sve mogu učiniti za svoje klijente, doznat ćete na konferenciji PR Pitch, koja je idealna prilika za upoznavanje najuspješnijih i najkreativnijih agencija i PR-ovaca u Hrvatskoj i regiji

19.4.2017.
9:32
VOYO logo

PRglas – prvi hrvatski portal posvećen odnosima s javnošću – www.prglas.com – organizira prvu konferenciju o PR-u za male i srednje poduzetnike – PR Pitch www.prglas.com/prpitch u kinu CineStar Zagreb (Branimir centar), u četvrtak, 4. svibnja 2017., od 9 do 17 sati.

Konferencija se održava pod pokroviteljstvom Hrvatske udruge za odnose s javnošću - HUOJ-a, Predsjednice Republike Hrvatske, Grada Zagreba, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske zajednice županija, Razvojne agencije Zagreb – TPZ.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Partneri konferencije su CineStar Zagreb, VOX komunikacije i IBS agencija za tržišno komuniciranje.

Prijatelji konferencije su: HUB385, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Press clipping, Učilište Profokus, SEEbiz, HRT, Privredni vjesnik, Jabuka TV, Brend kultura, Superbrands Hrvatska, Časopis Poduzetnik, ICT Business, Profitiraj, METRO, Netokracija, Media Marketing i dr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cilj konferencije je edukacija malih i srednjih poduzetnika o iskoristivosti odnosa s javnošću u poslovanju te odabiru odgovarajuće agencije ili stručnjaka za odnose s javnošću, s ciljem što bolje promocije i prodaje usluga ili proizvoda na tržištu. Predavači su ugledni hrvatski stručnjaci iz agencija za odnose s javnošću, agencija za istraživanja tržišta i predavači.

Kako rade PR profesionalci i što sve mogu učiniti za svoje klijente, doznat ćete na konferenciji PR Pitch, koja je idealna prilika za upoznavanje najuspješnijih i najkreativnijih agencija i PR-ovaca u Hrvatskoj i regiji. Koliko je kreativnost važna u komunikaciji i poslovanju malih i srednjih poduzeća, pokazat će se na reprezentativnim primjerima iz prakse naših gostiju predavača.

Teme konferencije: odnosi s medijima; kako zainteresirati medije za svoju priču?; uloga odnosa s javnošću u promociji proizvoda i usluga; kako osmisliti PR plan?; društvene mreže u poslovanju malih i srednjih poduzeća; važnost istraživanja tržišta za male poduzetnike; medijski nastup, komunikacijske vještine i osobni PR; kako odabrati pravu agenciju/savjetnika za odnose s javnošću i dr.

Predavači: Krešimir Macan, Manjgura, Ankica Mamić, IMC, Ana Tkalac Verčič, EFZG, Božo Skoko, FPZG, Vladimir Preselj, Millenium promocija, Igor Ćutuk, HRT, Lana Hudeček, Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Damir Jugo, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Ermina Duraj, voditeljica Kabineta Župana – službe za odnose s javnošću i protokol Primorsko-goranske županije, Kamilo Antolović, K&K, Tihana Ela Kružić, Press clipping, Davor Runje, Drap, Katarina Exlé, Drap, Marina Bolanča, Abeceda komunikacije, Miroslav Varga, Escape - nositelj franšize LSPR-a, Manuela Šola, Komnikacijski laboratorij, Lea Brezar, Dhar media, Igor Štefanac, IKEA, Krešimira Rendulić, Prorsus komunikacije, Božidar Babić, Poslovni portreti i dr..

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Konferencija je namijenjena: vlasnicima, menadžerima i djelatnicima malih i srednjih poduzeća, obrtnicima, agencijama i stručnjacima za odnose s javnošću te drugima zainteresiranima.

Zašto sudjelovati: naučite kako bolje ispričati vašu PRiču, kako predstaviti svoju uslugu ili proizvod, kako postati konkurentniji na tržištu, kako iskoristiti odnose s javnošću u svom poslovanju i kako pronaći dobru agenciju i savjetnika za odnose s javnošću te druge poslovne suradnike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijena kotizacije je 440 kn, a prodaja ulaznica putem entrio.hr ili na upit redakcija@prglas.com

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo