REVITALIZACIJA BIZNISA /

Povratak poznatog hrvatskog brenda: trgovine polica ponovno se pune proizvodima TOZ Penkala

Image
Foto: Robert Anic/PIXSELL

Tvrtka Glinamol-SD nedavno je preuzela brend svog bivšeg poslovnog partnera TOZ Penkala

10.3.2017.
13:05
Robert Anic/PIXSELL
VOYO logo

Proizvodi TOZ Penkale ponovo pune police trgovina gdje ih nije bilo godinu i pol, jer su nestali gašenjem proizvodnje i otvaranjem stečaja te tvrtke, a za njihov povratak pobrinuo se novi vlasnik prepoznatljivog brenda hrvatskog inovatora Slavoljuba Penkale, piše Poslovni dnevnik.

Riječ je o tvrtki TOZ Penkala - Glinamol koja od nedavno posluje pod ovim imenom, odnosno donedavnoj tvrtki Glinamol-SD koja se i preimenovala nakon što je preuzela brend svog bivšeg poslovnog partnera. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, bivši poslovni partner TOZ-a iskoristio je priliku na javnoj dražbi gdje mu je, kao trećem najpovoljnijem ponuđaču, pripala trgovačka roba, alat, strojevi te žigovi, a pokretnine, koje je Glinamol-SD platio 5,3 milijuna kuna, su po odluci prodavane u paketu. Investicija se dosad popela na 10 milijuna, a direktor tvrtke TOZ Penkala - Glinamol Luka Batur kaže da je dio pokriven vlastitim sredstvima (kao jamčevina), a dio kroz kredit.

Tvrtka je sklopila ugovor s nekoliko manjih kupaca, a potpisan je i ugovor o distribuciji s Narodnim novinama. "Zadovoljni rezultatima. Distribucija je solidno krenula kroz mrežu naših kupaca, a među njima vodeću ulogu imaju Narodne Novine na domaćem tržištu", rekao je Batur. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U relativno kratkom roku stavili su u funkciju strojeve za proizvodnju artikala iz školskog asortimana. Trenutno imaju 51 proizvod i šire asortiman. "Domaće tržište ima pozitivnu reakciju na povratak TOZ-ovih brendova. Nismo iznenađeni takvom reakcijom i bila je očekivana poznavajući njihovu snagu.

U organizaciji proizvodnje ključan je bio povratak TOZ-ovih  radnika. Njihovo iskustvo i energija naših mladih kolega uspjeli su vratiti dobar dio sjaja po kojem je TOZ Penkala bio prepoznatljiv, a trenutno je angažirano 37 radnika od kojih je gotovo polovica starih tozovaca", rekao je Batur.

Napominje kako su uvidjeli da brendovi TOZ Penkale stari 80 godina imaju svoju veliku vrijednost i izvan domaćeg tržišta. Analizom vanjskih tržišta došli su do rezultata gdje će tvrtka bazirati izvoznu politiku asortimana. 

Batur tvrdi kako na stranim tržištima postoji interes proizvode, a na prostorima bivše države ostvarili su za početak velike stvari. Tvrtka je ušla na tržište Makedonije, BiH, Kosova i Srbije te priprema ugovore sa Slovenijom, Albanijom, Mađarskom i Norveškom. Zakup je planiran na godinu-dvije, a u pripremi je i širenje te modernizacija poslovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Planiramo graditi vlastitu tvornicu TOZ-ovih proizvoda i opremiti je daleko modernijom tehnologijom. Zasad su nam u užem izboru dvije ili tri lokacije u okolici Zagreba. Kupnja nove tehnologije i gradnja nove tvornice dijelom će se financirati, vjerujemo, iz fondova EU, a dijelom vlastitim novcem. Još analiziramo koliko će nam novca ukupno trebati, ne želimo davati neutemeljene brojke. Za to ipak trebamo još malo vremena", objasnio je Batur. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo