POTPUNO SULUDO: / Hrvatska firma u prodaju pustila doista degutantne bilježnice, roditelji i profesori zgroženi

Image
Foto: Facebook

Roditelji bilježnice smatraju čistom sramotom, a neke od ilustracija s korica bilježnica pokazuju polugole djevojke koje se trljaju stražnjicama,

21.8.2019.
15:08
Facebook
VOYO logo

Facebook stranica "Lipa Mill" puna je negativnih komentara bijesnih roditelja iz Splita kojima nije jasno zašto su na koricama bilježnica ilustracije koje pokazuju degradaciju žena i djevojaka. Roditelji bilježnice smatraju čistom sramotom, a neke od ilustracija s korica bilježnica pokazuju polugole djevojke koje se trljaju stražnjicama, kao i slavne zvijezde poput Rihanne i Kim Kardashian u vulgarnim izdanjima. Spomenuta stranica prodaje hrvatske marke bilježnica za školu i uredskih proizvoda, a proizvodi ih "Mar-Mar", tvrtka iz Zagreba, piše Slobodna Dalmacija.

Ove školske teke mogu se kupiti u domaćim knjižarama i trgovinama. No, nisu nezadovoljni samo roditelji. Osupnuti i zgroženi su i profesori.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
OVO JE TOTALNO POREMEĆENO: /

Hrvatska firma prodaje bilježnice na kojima postoji oznaka dobne granice

Image
OVO JE TOTALNO POREMEĆENO: /

Hrvatska firma prodaje bilježnice na kojima postoji oznaka dobne granice

Profesori: 'Koja je poruka?'

Gorana Rosandić, profesorica hrvatskog jezika u Zdravstvenoj školi u Splitu, zgrožena je polugolom Kim Kardashian na omotima bilježnica. No, poznata starleta nije jedina na koricama Lipa Mill bilježnica već su se tu našli i Putin i Trump koji "okidaju" selfie.

"Dakle, bilježnice su, malo je reći degutantne. Ne znam koje su gore, ove sa ženama ili ove s moralno iskrivljenim političarima Putinom, Kim Yong-unom,Trumpom. Ako su im trebale žene, što nisu stavili Marie Curie ili Rosu Parks, nego ove intelektualne plićake?! Koja je poruka?!", pita se profesorica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Učiteljica iz Osnovne škole Pošijan u Splitu, Anđela Babić, kaže da poštuje učenički izbor i pravo na mišljenje i različitost, no vjeruje i nada se da se za ovakve naslovnice velik broj učenika i roditelja neće odlučiti. "Nepotrebno isticanje ženske seksualnosti u tinejdžerskoj dobi kod djevojčica potiče pogrešan imperativ izgleda i ponašanja, a kod dječaka moguće i nasilje", istaknula je profesorica. Slobodna Dalmacija kontaktirala je dvije splitske gimnazijalke u dobi od 15 godina te ih pitala mišljenje o spornim bilježnicama, a one nisu mogle vjerovati da bi netko takve teke uopće htio imati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz Lipa Milla se ispričali zbog bilježnica

No, iz tvrtke Lipa Mill i Mar Mar d.o.o. nisu ostali ravnodušni prema hrpi negativnih komentara na svojoj službenoj Facebook stranici. Ispričali su se i istaknuli da je vjerojatno riječ o starim karikaturama koje su se opet našle u prodaji, samo nije jasno zašto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Slijedom komentara koje ovih dana primamo, a vezani su za dio kolekcije bilježnica s karikaturama oblikovanima u suradnji s hrvatskim ilustratorom umjetničkog imena Nik Titanik, osjećamo se dužnima ispričati za neugodnosti koje su pojedini kupci osjetili te ujedno i pojasniti situaciju onima koji se tek sada susreću s kolekcijom. Naš asortiman obuhvaća preko 40 kolekcija bilježnica, notesa, pisanki i ostalih školskih obrazaca (informativki, rječnika, zadaćnica) mekog i tvrdog uveza, A4, A5, B5, A6 i B6 formata. Kolekcija koja je podigla prašinu nije aktualna kolekcija u našem asortimanu za školsku godinu 2019./’20., već se radi o prvoj takvoj seriji koja je puštena u prodaju nakon ispitivanja javnog mnijenja na jednom od najvećih europskih sajmova školskog i uredskog pribora u Frankfurtu. Na spomenutom sajmu baš je ta kolekcija bila u prvom izboru tinejdžera, kao i onih nešto starijih korisnika, pa smo se odlučili uvrstiti je u prodajni asortiman s oznakom koja usmjerava na ciljanu skupinu kupaca. Na šest različitih naslovnica nalaze se smiješni crteži (karikature) koji podsjećaju na poznate i aktualne ličnosti iz svijeta sporta, znanosti, politike i showbusinessa. Kontekst u koji su smješteni stilski je sukladan maniri karikature", napisali su.

Dodaju da su nakon burne reakcije roditelja na ovom prostoru, ovogodišnje karikature prilagođene. "Moguće je da se određen broj komada stare kolekcije našao na policama i ove godine na što ćemo odmah reagirati i zatražiti da se promptno uklone", napisali su i za kraj se ispričali svim kupcima s nadom da se "ovakve situacije neće ponavljati".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo