Prometni policajci ovoga ljeta će sigurnost na cestama nadzirati s potpuno novim motociklima. Vozni motopark bogatiji je za 31 vozilo vrijedno skoro šest milijuna kuna. Tu je 17 lakših modela, uglavnom za gradski nadzor; 12 jačih za autoceste, te dva modela s prikrivenim policijskim obilježjima koji će služiti kao presretači na autocestama.
Ministar unutarnjih poslova Davor Božinović kazao je pri primopredaji: "Puno smo dosad, kad pogledamo unatrag, uložili i. kao što sam kazao, s istim entuzijazmom idemo u opremanje hrvatske policije koja je po svim svojim rezultatima, po svemu onome što radi. u samom vrhu europskih policija. Ali to onda mora biti kad je, kad govorimo o opremi koja je najmodernija, koju najvećim dijelom, i tu moramo biti realni, nabavljamo i uz pomoć europskih fondova."
S prometnim policajcima na cesti u društvu uživo se u program RTL-a Danas javio Boris Mišević:
"Upravo su stigli na prometnice i evo ih odmah u RTL-u Danas. Policajci su ih zadužili prije nekoliko sati i odmah su na cesti. Pet godina su vozili ove stare motore, to su slični modeli."
Konkretno onaj pored kojega su na ulici u Zagrbeu razgovarali reporter i njegov gost Mato Kovačević, pomoćnik načelnika 1. postaje prometne policije, ima 136 konjskih snaga. Što ima taj motor što nije imao onaj stariji i koliko će policajcima pomoći u svakodnevnom poslu?
"Pred nama je nova turistička sezona i ovi novi motocikli bit će od velike važnosti policajcima za nadzor i upravljanje u cestovnom prometu. Jesu li oni brži i snažniji od prethodnih, nije niti toliko od presudne važnosti koliko vještina samog policijskog službenika na motociklu. Činjenica je da su novi motocikli opremljeni najsuvremenijom tehničkom opremom, sustavom za komunikaciju", kazao je Kovačević:
"Ovaj motocikl ima sustave i za cestovni mod, kišni mod, eko-mod i sve druge najnovije, najmodernije mehanizme."
Kovačević je objasnio na što moraju paziti motociklisti s obzirom na to da je motociklistička sezona počela u travnju. Naveo je obaveznu tehničku ispravnost vozila, zatim da vozač uvijek koristi homologiranu i propisno pričvršćenu zaštitnu kacigu, da ne vozi pod utjecajem alkohola ili droga, da vozi sredinom prometnog traka, ne između u koloni, da izbjegava vožnju nogostupom…
Vozačima automobila poručio je da, posebno zbog motociklista, moraju paziti na prednost prolaska, na brzinu približavanja motocikla i na signaliziranje skretanja. Kamiondžijama je, pak, dodatno poručio neka izrazito paze na mrtve kutove.
Cijeli prilog pogledajte ovdje.