Kao što mu govori ime, razvoj Nevere R slijedi filozofiju brenda Rimac: Radical (radikalan), Rebellious (buntovan), Relentless (neumoljiv). Ima baterijski sustav od 108 kWh kao i 2017 konjskih snaga te može postići brzinu od 412 kilometara na sat. Ta se brzina smije postići samo uz nadzor proizvođača, a inače je ograničena na 350 km/h. Za ubrzanje do 300 kilometara na sat potrebno joj je 8,66 sekundi, a da bi došla do 100 kilometara na sat samo 1,81 sekunda.
Ovo je nova Rimčeva Nevera: Ide do 412 km/h, a cijena? Da vam mozak stane
Ima nove napredne kočnice, novi baterijski sustav usmjeren na performanse, novu generaciju Rimac sustava All-Wheel Torque Vectoring te dostupnih 2107 konjskih snaga. Osmišljena je za uzbudljivu vožnju i savladavanje zavoja. Broj proizvedenih automobila bit će ograničen na do 40 primjeraka diljem svijeta, najavili su iz tvrtke Bugatti Rimac još ovogal jeta, a početna cijena je 2.3 milijuna eura.
Nova Nevera R ima i nove gume, Michelin Cup 2, zbog kojih je ukupno podupravljanje (understeer) smanjeno za 10 posto, bočno prianjanje (lateral grip) povećano je za 5 posto, a vrijeme kruga (lap time) na stazi za testiranje upravljivosti Nardo sniženo je za 3,8 sekundi. Takvom kombinacijom negativnog bočnog nagiba kotača, jačeg prianjanja novih guma i dodatnog downforcea, Nevera R u stanju je prkositi zakonima fizike kao nikada do sada.
Isto tako, nova Nevera donosi poboljšane performanse i još veći naglasak na povratne informacije samome vozaču. Zahvaljujući novoj generaciji sustava Rimac All-Wheel Torque Vectoring (R-AWTV), novi automobil omogućuje oštrije, čvršće skretanje u zavojima.
Jači downforce pruža veću stabilnost i bočne performanse, te postavlja nove standarde kada je riječ o uzbudljivosti vožnje po zavojitim cestama, a povremeno i po trkaćim stazama. Drift način vožnje prilagođen je novim gumama, dok je upravljački sustav dorađen za oštriju reakciju i jasnije povratne informacije vozaču.
Vlasnik Rimac Automobila Mate Rimac predstavio je najnoviji superautomobil Neveru R, agresivniju verziju starijeg modela luksuzne jurilice. Osmišljen je kao agresivni alter ego Nevere te predstavlja prijelaz s hiper GT automobila u hiper sportski automobil.