Osječka komunalna tvrtka Unikom imala je nedavno problema s ispostavom računa. Naime, brojni građani nisu dobili svoje račune za smeće zbog pogrešno tiskanog QR koda. Gotovo 55.000 uplatnica završilo je u smeću.
Riječ je o kompletima sa po šest uplatnica te obračunom usluge na trećem listu, a procjenjuje se da šteta zbog ove, kako kažu, tiskarske greške iznosi oko 60.000 kuna.
Direktor Unikoma Davor Vić tvrdi kako njihova tvrtka neće snositi tu štetu, nego sama tiskara koja je, kako kaže, i prouzročila cijeli problem.
Stevo Anetić, pomoćnika direktora za
gospodarenje otpadom otkriva jednu drugu, za građane bitnu
informaciju.
''Ponavljam, uplatnice su kasnile petnaestak dana, jer nam je ovo
bio prvi polugodišnji obračun, u kojemu je morala biti istaknuta
minimalna javna usluga, broj pražnjenja i varijabila koja se
očitava s podataka čipova. To nije jednostavan proces, jer imamo
četiri sudionika u obračunu i naravno da smo imali ''porođajnih
muka''. Stoga postoji mogućnost da je kod obračuna došlo do
matematičkih pogrešaka, to nitko ne osporava, ali smo sve ostale
sitne nepravilnosti na vrijeme ustanovili'', rekao je Anetić za
Glas Slavonije, naglašavajući kako u slučaju
matematičke pogreške na računu, korisnici imaju rok od 15 dana na
žalbu kako bi osporili račun koji smatraju neispravnim.