Razvoj temeljnog poslovanja, unaprjeđenje postojećih usluga te razvoj i uvođenje novih jedne su od temeljnih odrednica zacrtanih u Strategiji Pošta2022. Novi sortirni centar Hrvatske pošte, otvoren prije nekoliko mjeseci, najbolji je logistički centar u ovom dijelu Europe, a u njemu se nalazi suvremeni paketni stroj koji omogućuje automatsko sortiranje čak 15.000 paketa u samo sat vremena. Najveći vozni park i najviše kilometara „u kotačima“, kao i naši profesionalni i uslužni radnici zaslužni su što našim korisnicima dostavljamo pakete u svaki kutak Hrvatske.
Današnji korisnici poštanskih usluga žele jednostavnu, povoljnu i brzu uslugu. Hrvatska pošta, vodeća logistička tvrtka u zemlji, zbog toga je u portfelj svojih usluga uvrstila uslugu Paket 24.
Preuzimanje putem aplikacije
Paket 24 je usluga brze paketne dostave koja pokriva cijelu Hrvatsku bilo da je riječ o gradu bilo o jednom od 67 naseljenih otoka. Preuzimanje paketa lako se ugovara putem Paket 24 web aplikacije, u poštanskom uredu ili pozivom kontaktnom centru na broju: 072 202 202, a nudi se više mogućnosti odabira opcija dostave poput vremena uručenja i mjesta preuzimanja.
Uslugu dostave uz Paket 24 moguće je naručiti i subotom uz brojne dodatne usluge poput plaćanja pouzećem, slanja uz povratnicu, osiguranja pošiljke ili zahtjeva da uslugu plati primatelj. Pošiljke Paket 24 mogu se pratiti na internetskoj stranici www.posta.hr u realno mogućem vremenu.
Upravo ovakva usluga potvrđuje da Hrvatska pošta živi svoju misiju – biti građanima na usluzi.