U Heraklei kažu da se u mailu traže mnogi osobni podaci, kao naprimjer radno vrijeme, što nije podatak koji je bitan za mystery shopping. Napominju i da taj posao ne obećava veliku i laku zaradu, već tajni kupci sudjeluju u projektima isključivo zato što žele sudjelovati u poboljšanju kvalitete usluge te honorarno zaraditi radeći stvari koje i inače svakodnevno obavljaju
"Kao članovi međunarodnog strukovnog udruženja za mystery shopping (MSPA) podliježemo strogim etičkim načelima te se u svom poslovanju vodimo činjenicom da mystery shopping služi poboljšanju kvalitete usluge. Tajni kupci se ne 'love' putem e-maila, već se oni sami prijavljuju na službenoj web stranici. Istina, traže se mnogi osobni podaci, od težine, visine i broja cipela pa sve do podataka o automobilu, međutim, isključiva svrha takvih podataka jest buduća suradnja na raznim projektima", pojašnjava se u priopćenju agencije.
Pritom pojašnjavaju kako se tajni kupci koriste u skoro svim djelatnostima koje postoje, te kako su takvi podaci potrebni da bi se mogli odabrati tajni kupci koji najbolje odgovaraju profilu stvarnih kupaca koji je za taj projekt potreban.
U Heraklei napoimnju i da tvrtka koja se bavi mystery shoppingom mora imati vlastitu internetsku stranicu s kontaktima osoba zaduženih za projekte te imenom vlasnika odnosno direktora. U nazivu internetske stranice mora postojati https, gdje 's' označava security, tj. sigurnost podataka. Zato, ne nasjedajte na lažne ponude, a ukoliko vas zanima honorarni posao tajnog kupca pomno provjerite tvrtku kojoj dajete svoje osobne podatke!