Josip Miletić je odnedavno novi predsjednik udruge Zadarski potrošač, da kao najveće probleme potrošača vidi, kako kaže, monopoliste, javne usluge i ovrhe.
Problem je dodaje, i što potrošači u Hrvatskoj ne znaju sva svoja prva.
"Dosta toga ljudi ne znaju, recimo da do šest mjeseci od datuma kupnje mogu zatražiti od Inspektorata da žele poslati neispravan uređaj na vještačenje, ali o trošku trgovca. Ako je uređaj pod jamstvenim rokom, ne treba ići serviseru već ga treba ostaviti tamo gdje ga je kupio jer trgovac ima ekskluzivni ugovor sa servisom", objašnjava Miletić za Zadarski.hr.
Najavljuje kako će Potrošač početi ozbiljnije statistički pratiti stanje na tržištu, koji su to najčešći problemi potrošača, a napravit će i statistiku koji su najčešći problemi s ovrhama.
'Vani vas trgovac odmah dočeka, a kod nas morate trčati za njim'
Miletić ocjenjuje da je napravljen pomak u kvaliteti pružanja usluga, od kada se radi na edukaciji ljudi.
"Trgovci se itekako razlikuju u tome, pogotovo dolaskom stranih trgovačkih lanaca. Vani vas trgovac odmah dočeka kad dođete u trgovinu, a kod nas morate doslovno trčati da nekoga nešto pitate. Konkurencija tu radi svoje tako da se ukupno situacija popravlja.
Treba i pohvaliti onoga tko zaslužuje. Jedna je gospođa kupila kantu s bojom u Baumaxu i prodavačica je nije dobro zatvorila, tako da se razlila po prtljažniku automobila. Naša je članica Udruge otišla u trgovinu s kupcem i zatražila od šefa trgovine da ne samo da vrati novu boju već i namiri štetu na automobilu i oni su to napravili", kaže Miletić.