Nakon što smo izvijestili o današnjem kašnjenju leta Croatia Airlinesa, koji je poletio s 40 minuta zakašnjenja zbog toga jer "nije imao tko ukrcati prtljagu", iz Međunarodne zračne luke Zagreb, koncesionara Zračne luke "Franjo Tuđman", stiže odgovor kako je do manjka osoblja za ukrcaj prtljage došlo zbog kašnjenja drugog zrakoplova.
Pročitajte više:
>> Novi problemi na 'Tuđmanu': let kasnio 40 minuta jer 'nije imao tko ukrcati prtljagu'
"Možemo potvrditi da je danas, 05.07.2017. u vrijeme najvećeg dnevnog prometnog opterećenja došlo do kašnjenja na letu Croatia Airlinesa OU 662 za Dubrovnik. U ovom konkretnom slučaju razlog je paralelno opsluživanje zrakoplova drugog prijevoznika i njegovo kašnjenje u dolasku u Zagreb radi udara groma. Ujedno želimo naglasiti da zbog velikog povećanja prometa intenzivnom suradnjom sa Croatia Airlinesom, našim najvećim poslovnim partnerom, činimo dodatne napore kako bismo putnicima pružili što bolju uslugu", izjavljuju iz Međunarodne zračne luke Zagreb.
Podsjetimo, današnji let na relaciji Zagreb-Dubrovnik trebao je poletjeli u 14.00 sati, da bi isto učinio s 40 minuta zakašnjenja.
Pilot je putnicima objasnio da let kasni zbog "manjka zemaljskog osoblja na aerodromu Zagreb" te da "prtljagu nema tko ukrcati".